Ik vind dit zon heerlijke serie he! Actie en ook nog een goed verhaal En dan de mannelijke hoofdrolspeler (jammmm) Was benieuwd of ik de enigste was?
Ik volg hem ook, maar dan de gedownloade versies dus ik loop al een beetje (een seizoen) vooruit, kan je alleen verklappen dat het errug errug spannend wordt!!!
ik heb het een paar keer gezien, ik zit er nog niet helemaal in, dus hoef het niet iedere week te zien, maar ik vind het wel een mooie serie om te kijken geloof ik
Ik kijk niet naar deze Nikita, was wel heel erg fan van de Nikita die eind jaren 90 (?) werd uitgezonden.
Die andere Nikita heb ik ook gezien ja, maar toch vind ik deze beter! Ik kijk ook op een site al wat vooruit (niet heel ver) En dan op zondag samen met mn mama op de bank
Ik zapte voorheen deze programma weg. Sinds een paar weken kijk ik het wel, en is het heel spannend. Maar waar gaat deze film eigelijk over? En waarom twee afleveringen na elkaar, maar dan met iets andere naam?
Deze Nikita serie is veel doordachter en spannender dan de oude vind ik, hier zitten zulke goeie doordachte lijnen soms in, dat je echt móet kijken (en balen als de aflevering dan afgelopen is)
Hier ook een trouwe Nikita fan. Ik vind het echt een hele leuke serie. Kijk er elke keer weer naar uit. Gelukkig heb ik me dit keer er van kunnen weer houden dat ik de hele serie online af ga kijken, want dan is de lol er ook meteen af.
Helaas kan mijn man niet zo goed engels dus toch maar afwachten steeds! Ben al blij dat het 2 afleveringen achter elkaar zijn
Ik heb deze serie nog niet gekeken, maar de oude serie was ik compleet verslaafd aan! Maar een keertje proberen dus