Ik kan niet tegen zoetsappige nummers van boybands als Thake That, New Kids On the Block, The Kelly Family....om de een of andere reden kan ik dat niet aanhoren....
Dotan. Brrr... En The Darkness. Leonard Cohen en Depeche Mode vind ik dan juist wel weer heerlijk om naar te luisteren. En Nick Cave. Héérlijk diepe stemmen!
Dinand woesthof.. Echt zijn stem klinkt zo gemaakt en raar. Maar goed, daar kan hij waarschijnlijk niks aan doen want hij praat ook zo.
Nee hoor, je bent niet de enige, ik kan haar ook niet uitstaan, skyfall en someone like you zijn echt VERSCHRIKKELIJK, meeste gehate nummers voor mij
Die blonde leadzanger van Van dik hout. Elvis Costello, tenenkrommend. Antony and the Johnsons, Rufus Wainwright,...ik zal het waarschijnlijk niet begrijpen. Er zijn naar mijn gevoel ook veel meer mannen die niet kunnen zingen dan vrouwen. Ik bedoel; een valszingende vrouw kan echt niet, maar van een man lijkt men het wel te pikken. Sommige zangers kunnen gewoon ècht nìet zingen.
Veel herkenbare hier. Jean Paul vind ik verschrikkelijk. Te lui om te zingen. Ik weet t niet maar ik drukke radio uit als ik hem hoor. En toen ik nog uitging, ging ik dan altijd drinken halen. En opera krijg ik ook de kriebels van. Alle opera
Met stip op 1: Rihanna, dat nieuwe nummer "workworkwork" vind ik echt niet om aan te horen. Wat een zeikstem. En daarna idd Glennis grace.
De enige waar ik nu op kan komen is Corry Konings, echt verschrikkelijk. Depeche Mode zag ik voorbij komen, die vind ik dan weer geweldig.
80% van wat op skyradio komt vind ik vreselijk. Ik zap vaak over naar radio 10. Jaren 80 muziek vind ik sowieso beter te behapstukken dan die moderne herrie. En das best een uitdaging met een tiener in huis...
Denk dat het ook wel gemaakt is (ik kan zijn muziek wel waarderen) maar hij heeft in de klas gezeten bij mijn schoonzus en toen sprak die echt niet zo. toen praatte die net als de rest hier (gewoon bijna midden van het land)
We kunnen het nu ook omdraaien... wat vind je juist heerlijk om te luisteren? Of moet ik hiervoor apart een nieuw topic openen.. vind ik ook zo'n gespam
Rihanna kwam zonder het topic te openen al in me op. Kane heb ik ook niets mee. Coldplay vind ik juist weer leuk, ga binnenkort ook naar een concert. Erg mooi vind ik de stem van Nina Simone, die kan me helemaal vullen, heerlijk. En soms zet ik Sinatra aan. Katie Melua klinkt als boter. Kippenvel krijg ik bij Enya, al is het mijn smaak niet. Idem voor Beverly Craven. Grappig dat de stem zo verschillend kan overkomen.
Mariah Carey.. Vreselijk!! als ik het hoor gaat hij meteen ergens anders op, maar het blijft wel in je hoofd hangen, Bah! (verder kan ik wel veel stemmen handelen )
Oh ik dacht echt dat ik de enige was die de Beyoncé -liefde niet voelde! Mijn kat produceert hetzelfde geluid als ik op z'n staart stap en vliegt ook alle kanten op Die leadzanger van kings of leon daarentegen.... die stem is gewoon een aphrodisiac.