Glennis Grace op nummer 1. Ik ben echt allergisch voor dat mens en zo doodzonde dat ze heel dat nummer van Volumia ver#~><^ heeft. Ik heb sws weinig met vrouwelijke artiesten en Adele klik ik ook door. Die heb ik echt teveel gehoord.
t was geen zangstem maar elke keer als mijn klinisch verloskundige begon te praten tijdens de bevalling zakten mijn weeen weg, ZIj had zo'n iritante stem dat ik haar verzocht heb de kamer te verlaten
Genoeg irritante zangstemmen. Dinand van Kane, glennis grace, passenger, Anastasia, Marco Borsato. Maar ook in het gewone leven.... Ik zit nu met zwemles naast een Limburgse die Fries probeert te praten en zo irritant is. Extra hard praten, vet interessant natuurlijk 😫
Dat was ook mijn eerste gedachte, dat gejengel en schelle gepiep vind ik zo irritant. James Blunt is inderdaad ook irritant. Gers Pardoel vind ik ook irritant, dacht toen ik hem voor het eerst hoorde dat het een Turkse Limburger ofzo was. Geen zangstemmen, maar wel irritant: Femke Halsema en die nieuwe nieuwslezeres van het ochtendnieuws van RTL4, die kan de 's' niet goed uitsjpreken, ik klik meteen door naar het journaal. Ze lacht wel vriendelijk, dus ik vind het wat gemeen van mezelf, maar ik kan het niet aanhoren.
Ik vind het vreselijk als ze zingen met zo'n zucht achter elke zin. En James Blunt vind ik echt vreselijk, met die nasale zeurstem van hem. Maar ik hou toch al niet zo van popmuziek.
Van Velzen, die klinkt als hij hoog zingt alsof hij alles in zijn lijf samen knijpt om er bij te kunnen. Daar kan ik niet naar luisteren.
ik heb een allergie voor trijntje oosterhuis. en ik vind het dan ook doodzonde dat ze het nummer van haar vader "ken je mij" heeft gezongen en ook nog eens totaal misplaatst voor Marco Borsato (waar ik overigens groot fan van ben)
En de meest vreselijke stem vind ik die van Kim Feenstra....Verschrikkelijk om aan te horen. En ja, ik weet dat ze slechthorend/doof is, maar dat ben ik ook. En bij mijn weten heb ik niet zo'n irritante stem (in ieder geval heeft er nog nooit iemand over geklaagd)
Alles van Beyonce, Rihanna en al die andere pop zangeresjes. Vind ze echt vreselijk. Marco Borsato erger ik me ook aan trouwens.
Tis misschien iets heeeel anders maar toch! Alvin and the chipmunks vreselijk!me kinderen kijken nu ik ga snel de keuken in afwassen.
Trijntje Oosterhuis. Als die per ongelukje langskomt op de radio vallen mijn ramen spontaan in diggelen.
Maar dat hoor je zelf dan ws ook niet, je stem en het klagen van anderen erover. Nee hoor flauw geintje.
Anouk! En dan met name dat nummer 'Dominique'. Dooooomenieeehieeeeque. Jakkes. Ariana Grande, vooral het nummer 'Focus', met die irritante stem er doorheen van 'focus on me, focus, focus, focus on me' (of zoiets in ieder geval) Meghan Trainor. Haar vind ik zo gemaakt en populair doen. Zodra ik haar stem hoor, spoel ik door. Bah, wat een naar geluid.
Ariana Grande is wel super goed in het nadoen van andere artiesten, als ze Whitney kan nadoen vind ik t jammer dat ze daar met d'r eigen nummers niets mee doet.. https://m.youtube.com/watch?v=tEvy0SfsDsw
Waarvoor ik de radio onmiddelijk van zender laat wisselen: Coldplay Marco Borsato Guus Meeuwis Mark Knopfler (dire straights) Oh ja... en Glennis Grace! (Kattengejank)