ook bij 1e gelijk raak en nu bij andere man langer w88?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dagmar1974, 30 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ik ben er achter gekomen dat er met mij veel vrouwen zijn die in zelfde situatie zitten als mij. Maar helaas door de omgeving niet begrepen worden.. er wordt altijd gezegd: je hebt tenminste al 1 kindje!

dat doet mij veel pijn... het gaat helaas niet altijd gelijk en ja... ik heb tenminste 1 kindje maar ik wil graag een broertje of zusje voor haar. dus ik vind het heel erg als mensen dan gaan zeggen.. je hebt er tenminste 1..
    wie voelt dat net zo? ik zou hier graag met lotgenoten in dit topic over willen kletsen...

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Dat 'lang wachten' valt toch wel mee? Ik zie dat je pas 5 ronden bezig bent.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik snap dat het een teleurstelling is als je vorige keer meteen zwanger was maar je bent nog binne het jaar. de meeste vrouwen zijn zwanger binnen 1 jaar dat duurt niet lang meer inderdaad maar misschien is het deze maand wel raak?

mijn zus was bij de 1e ook meteen zwanger(nog niet eens gericht klussen) en nu is ze bezig vanaf september (wel gericht klussen etc) ook zij is teleurgesteld maar ze heeft bij mijn gezien dat het ook wat tijd kan kosten.

ik ben 2e met 6 maanden zwanger geraakt. 1e ronde 6 (mk) 2e ronde 5

4. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    heb je mijn onderschrift niet gezien? al met al 11 maanden dussssss en wat dan nog.. het gaat om het principe.. ik wil een topic plaatsen vor mensen die hetzelfde VOELEN.. dus geen mensen die ons maar zeurders vinden dus als je niet tot deze doelgroep aangetrokken voelt reageer dan aub niet....

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Mag ik vragen hoe je de pil verkeerd kan gebruiken?
    :oops:

6. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    niet goed geslikt.. omdat ik depri werd van de gewone ben ik overgestopt op een hele lichte. Normaal moet je na 21 dagen bv stoppen op woensdag en dan weer beginnen op donderdag de week erop.
    dat deed ik dus ook met die maar daar moest ik op dezelfde dag weer beginne dus week erna op woensdag..
    toen ik dus echt wilde stoppen met de pil in juni dit jaar en foliumzuur wilde halen zei de dokter dat ik al half jaar niet goed had geslikt dus toen ik hem dit vertelde.. snap u?

7. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ik kan beter LANG veranderen in LANGER maar dat gaat helaas niet meer. :( , het t nu even veranderd hier boven maar ik ben bang dat nu niet meegaat naar volgende topics?

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik snap..! (ik gok dat je toch redelijk beschermt geweest bent hoor)

Vruchtbaarheid is gewoon zo moeilijk. Jammer dat het nu wat langer duurt. Waarschijnlijk is er niks aan de hand, kwestie van alles moet goed bij elkaar komen.

Succes

9. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ja ik weet ut ook niet hoor.. dit werd mij gezegd door hem en het stond ook in de bijsluiter.. had ik niet gelezen dom he? ik wist niet dat er verschil zat in het gebruik van pillen

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb de titel voor je aangepast, kunnen ze je daar niet meer op pakken ;)

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee ik ook niet eigenlijk.

12. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    aaah ok ! superbedankt voor de hulp... :D ;)

13. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Hee Dagmar.
    Kijk ook maar es bij het onderwerp: Waarom gunnen we onszelf dat éne jaartje niet. Daar vind je ook ook verhalen van mensen die hetzelfde voelen als jij.

Sterkte ermee hoor.

14. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    denk niet dat renate het "zo verkeerd" bedoelt dat bovenstaande vijandige reactie nodig is...

aan je onderschrift lijkt het voor "ons" dat je "nog maar" 5 mnd bezig bent..en ik zie haar nergens schrijven dat ze je een "zeur" vindt, dat is iets wat je jezelf toeschrijft terwijl dat niet aan de orde is...

(zie onderschrift)
    29-31-34-31-29-

dus dat het niet zo is dat je gevoelens niet begrepen worden maar dat je wat "ongeduldig lijkt"

iedereen die stopt met de pil hoopt natuurlijk zo snel mogelijk zwanger te zijn maar het is voor iedereen altijd weer afwachten hoe lang het duurt en bij de 1 duurt het idd wat langer dan bij de ander...

de 1 is met een poep en een scheet zwanger en de ander is ""dik een jaar zo niet nog langer" bezig voor eindelijk de 2 die nodig zijn elkaar "ontmoeten" ;)

ongeacht of je nu al een kind hebt of niet is het gevoel gewoon ontzettend sterk maar meer dan afwachten en hopen kun je niet doen....wij hadden ook "al" 2 kids en dachten "klaar" te zijn, maar ja dan begint het ineens te kriebelen en wil je er toch nog graag een kleine bij, en dan blijkt het ineens zo te zijn dat in tegenstelling tot de andere 2 (direct raak) je na lang "proberen" eigenlijk niet meer op de "natuurlijke" weg zwanger kunt worden...dan lijkt die wens ineens nog groter te worden dan hij al was...dus ik begrijp je gevoel ter dege....

maar hoe het nu precies bij jou zit weet ik niet, aan je onderschrift maak ik ook op dat je nu in je 5e cyclus na het stoppen met de pil zit maar zelf schrijf je dat je al 11 mnd bezig bent...

als je nog maar 5 mnd gestopt bent met de pil, zul je toch nog even "geduld" moeten hebben en heb je kort gezegd nog maar "5 kansen" gehad....ben je idd al langer dan een jaar onbeschermd bezig zonder resultaat wat let je dan om naar de ha te gaan en hem of haar je verhaal voor te leggen....

er zijn genoeg kleine onderzoekjes die nu al gedaan zouden kunnen worden (zaadanalyse - bloedonderzoek om eisprong te bepalen etc) om te zien of het mogelijk ergens aan zou kunnen liggen dat je nog niet zwanger bent...

succes in ieder geval...

15. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Mijn god. Wat een explosieve reactie op mijn opmerking. Komt een beetje puberaal over. Ik zie gelukkig dat Smoekie de dingen al heeft geschreven die ik nu niet meer hoef te doen.

16. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Smoekie is oke ole ole!

*grinnik*

17. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ;)

(haihai) :)

18. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik lees het ook alsof het je 6e ronde is en dat is nog niet erg lang. Als jij zegt dat dit al je 11e/12e ronde is, snap ik niet waarom je de pil slikt als je zwanger wilt worden :( . Of je moet bedoelen dat je al 11 maanden vruchtbaarder bent door verkeerd pilgebruik...

Ik denk dat je niet zoveel in maanden moet gaan denken..Je maakt je er zelf alleen maar helemaal gek mee namelijk..

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik denk dat je die 6 maanden van 'verkeerd pilgebruik' grotendeels wel beschermd tegen zwangerschap bent geweest, zulke hele rare dingen heb je er niet mee gedaan.
    En vergeet ook niet dat je na het stoppen met de pil meestal wat tijd moet rekenen om te ontpillen.

Dat zou dan betekenen dat je eigenlijk nog niet lang bezig bent en alle kansen nu open liggen. Dit zeg ik ter geruststelling voor je, ik kan me voorstellen dat als je 11 maanden echt bezig zou zijn je je nu ongerust gaat maken. Maar naar mijn idee hoeft dat niet.
    Wat niet wil zeggen dat het voor je gevóel wel al heel lang duurt. Dat kan ik me natuurlijk heel goed voorstellen, en over gevoelens valt sowieso niet te twisten ;)

Deel Deze Pagina