Mirjam tegen vakantieliefde Murat: 'You don't clean? You go to Turkey' · LINDA. Wie heeft dit ook gezien? Ik vind dit echt respectloos hoe zij met hem omgaat? Ze zet hem zo verschut?! En ze mag van mij ook wel een cursus Engels nemen
Ik heb het niet gezien maar wel even het artikeltje gelezen. Ik mag aannemen dat je jezelf verdiept in de cultuur voor je besluit je vakantieliefde op tv uit te laten zenden? Dan zou ze al lang moeten weten dat dit niet normaal is in de Turkse cultuur. Maar aan de andere kant kan het misschien ook opgezet zijn vanuit de zender? Ik weet niet hoe realistisch dit programma is en hoeveel er gescript word? Wat betreft Nederlanders die Engels praten... er zijn er wel meer die nodig een cursus Engels nodig hebben!
Dat zeg ik ook altijd tegen mijn man hoor: you no clean? You go back to Africa! Ik heb het niet gezien, maar vind het wel grappig altijd om multiculti stelletjes te zien. Zelf nooit problemen ondervonden overigens. Mijn Zuid-Afrikaanse man is heel modern en is beter in het huishouden dan ik
ze gaat er alleen iets te lang over door of ze hebben het zo irritant gemonteerd... En verder over haar engels: Volgens mij staat dat gelijk aan dat van hem - en ik kan me voorstellen dat dat dan een gewoonte word