Dames, allereerst: happy happy happy new year! Laten we het jaar positief beginnen en laat elkaar je nieuwjaarswens weten. Ik zal beginnen: ik wens dat al m'n vrienden en familie gezond en gelukkig zijn. En dat de wereld wat liever is voor elkaar en stopt met elkaar bombarderen en afmaken. Voor mezelf wens ik dat wij begin augustus een gezond kindje krijgen die we alle liefde kunnen geven! <3 en dat ik nog lang met mijn grote liefde, m'n beste vriendinnen en familie mag genieten van het leven.
Gelukkig nieuwjaar!!! Mijn wens? Is dat 2017 gewoon wederom een mooi jaar mag zijn met veel liefde en gezondheid
Gelukkig nieuw jaar! Mijn algemene wens is dat er meer balans komt in de samenleving en iedereen leert naast elkaar te leven in plaats van boven elkaar. De wens voor alle ZP'ers is een jaar vol gezonde geboortes, langverwachte zwangerschappen, onverwachte gelukjes, en gezonde en veilige families. Voor mezelf wens ik eindelijk een huis, dat mijn (parttime) zelfstandige baan goed loopt en misschien zelfs een bruiloft en/of een zwangerschap.
Gelukkig nieuwjaar!! Ik wens dat ik dit jaar beter in mn vel kom te zitten en dat ik een leuke nieuwe baan vind.
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik wens dat ons kereltje gauw beter mag worden en snel uit het ziekenhuis mag en een jaar vol liefde en gezondheid voor iedereen.
Ik wens jullie allemaal een mooi 2017 en dat al jullie wensen maar mogen uitkomen! En voor mezelf dat we in 2017 mogen gaan verhuizen
Gelukkig nieuwjaar voor iedereen. Mijn wens is dat 2017 voor iedereen een TOP jaar mag worden waarin wensen en verlangens vervuld worden en dat iedereen liefde en vriendschap mag ontvangen.
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Mijn wens is dat iedereen meer rekening gaat houden met elkaar ipv alleen maar met zichzelf. En dat iedereen gezond het jaar door gaat. Voor mezelf wens ik dat ik deze week goed nieuws hoor over de functie waar ik op gesolliciteerd heb.
Voor iedereen de beste wensen en goede gezondheid in 2017. Voor mezelf wens ik dat ik in 2017 beter kan omgaan met de paniekaanvallen/ angststoornissen. Dat de therapie waarmee ik ben begonnen ook echt helpt en dat ik positiever door het leven kan.
Ik wens iedereen een fijn jaar met heel veel liefde. Dat alle wensen uit mogen komen en dat iedereen wat liever voor elkaar is. . Voor mezelf wens ik dat ik gas kan gaan geven met mijn eigen bedrijf en ik er vol tegenaan kan dit jaar. Het loopt lekker, maar kan altijd beter.
Ik wens iedereen een jaar vol liefde, warmte en goede gezondheid, en eventueel de kracht om minder goede tijden goed door te komen. Voor mij en mijn gezin, familie en vrienden dat al het goede van het afgelopen jaar zich voort mag zetten, en we er net als in 2016 voor elkaar kunnen zijn in goede gezondheid en met zorg en liefde voor elkaar.
Gelukig nieuwjaar dames! Voor mezelf hoop ik een rustiger jaar waarin ik me mentaal steeds beter ga voelen. En stiekem hoop ik op een zwangerschap.
Iedereen een mooi 2017. Ik hoop dat we weer naast elkaar gaan leven in deze wereld waarbij we elkaar weer wat meer licht in de ogen gunnen. Voor mijzelf een mooi 2017 met mijn gezin en familie Voor het forum leuke gesprekken en mooie testen
Denk iets goeds En denk iets lekkers Denk iets geks Of nog iets gekkers Denk iets aardigs Denk iets liefs Maar hoe dan ook Iets positiefs Voor 2017 wens ik iedereen veel liefde, vriendschap, gezondheid en geluk!
Gelukkig nieuwjaar! Ik wens dat jullie wensen en dromen waar worden dit jaar. Veel liefde, gezondheid, vriendschap, en geluk. En voor mijzelf meer rust en balans dan in 2016.