Aangereden

Discussie in 'De lounge' gestart door femmy, 17 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Wou gewoon even mijn verhaal kwijt;
    Vandaag op de fiets van werk naar school ben ik aangereden. Ik stak over waar fietsers voorrang hebben en helaas had de auto (vrouw) mij niet gezien! Ik zag de grond dichterbij komen maar ik dacht ook hopelijk stopt de auto en gelukkig wel! Wonder boven wonder alleen wat schaafwondjes en blauwe plek! Maar wat was ik geschrokken, de bestuurster ook en ik vroeg nog of haar auto geen schade had :p . Ik ben ook blij dat ik geen kind achterop had!! Maar de schrik zit er wel in en zo zie je maar hoe snel zoiets kan gaan, ik ben heel blij dat het goed is afgelopen, heb mijn kinds heeeel lang geknuffeld. :)

2. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    ZO schrikken zeg.
    Zo zie je maar weer dat je altijd goed op moet letten(niet dat jij dat
    niet hebt gedaan hoor maar gewoon in het algemeen bedoel ik het)
    Gelukkig was je alleen en heb je "alleen" een paar schaafwondjes.

Zo ben ik vanmiddag bijna aangereden voor een vrachtwagen. er komt een vrachtwagen van links en ik van voor hem van rechts. maar hij zag me niet en reed zo door. Ik stond net op tijd stil. Ik had onze dochter voor op de fiets je wil er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als ik het niet op tijd stil had gestaan.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

TS, Warboel zat zeker in de auto? :D

Oh nee, wacht... dat was eerder deze week :cool:
    Veel ongelukken vandaag, zeg! :$

4. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Is ze van chinese afkomst ;) ?
    Zo hardlopertje ook schrikken zeg met je kleine voorop, gelukkig ook goed afgelopen!

5. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hier vandaag en gister. In mijn woonplaats hebben fietsers eigenlijk overal voorrang maar helaas sommige mensen houden zich er niet aan. Gister bijna aangereden en vandaag weer. Had de kleine achterop en kon nog net op tijd remmen beide keren. En gewoon doen alsof ze blind zijn he en doorrijden alsof ze je niet hebben gezien! :x
    Met andere woorden ik vertrouw er niet meer op en rem maar gewoon af ;)

Deel Deze Pagina