Wij gaan morgen naar een kermis met ons manneke van bijna 11 mnd. Zou hij al in de draaimolen mogen/kunnen? Nooit op gelet eigenlijk hoe klein de kindjes dan zijn. Hij kan zelf goed zitten, maar laat hem sowieso niet alleen in zo'n ding gaan, maar vroeg het me eigenlijk meer af vanwege het gedraai of dat kwaad kan?
Mijn kleine mannetje (net 11 maanden) is vorig weekend met zijn opa en oma naar de TT kermis geweest, en daar is hij samen met opa in de draaimolen geweest, hij was een beetje ziekjes, maar ondanks dat keek hij zijn ogen uit.. ook zijn ze samen in een mini-baby 'achtbaan' geweest, en van de glijbaan.. ook heeft hij touwtje getrokken (hij pakte echt al zelf touwtjes eruit) Al met al, hij vond het erg leuk!
Schijndelse of dongense kermis? Onze dochter vond t vorig jaar drie keer niks maar nu wilde ze er niet uit!
Wij zijn met koninginnedag in een draaimolen geweest met tycho,die was toen net geen twee. Hij vond het helemaal niks. Maar missch vindt die van jou hetbwel leuk! X
Onze kleine man is met 8,5 maand in de draaimolen geweest, en hij vondt het helemaal geweldig! Hele verhalen was die aan het vertellen..
Tuurlijk kan dat, hartstikke leuk! Je ziet het zo als hij het niet leuk vindt. Die van mij was gisteren bang van die brandweerspuit attractie, gek jochie .
De oudste was 1,5 toen ze voor het eerst in de draaimolen ging en met 22 mnd naar de Efteling. Zoonlief ging vorig jaar met net geen 11 mnd voor het eerst in de draaimolen en ging met 9 mnd in de Efteling ook al in allerlei dingen. Een 2de gaat veel sneller in dingen dan de oudste. Met 11 mnd kan prima als hij het leuk vindt, maar niet allemaal vinden ze het even leuk. Met zoon gingen we vorig jaar ook mee in de draaimolen (ook omdat we zus met 3,5 niet helemaal vertrouwden als oppas). Dit jaar ging hij samen met zuslief erin en 1 rondje met mij. We zijn ook in de vliegtuigjes geweest, dat vond hij ook erg leuk. Daar zag ik ook veel kleintjes met ouder in.
Enfin... we zullen eens zien of hij het leuk gaat vinden; normaliter is hij wel van bewegen en muziek en lichtjes etc. Maar dan moet nu wel eerst het weer een beetje verbeteren, anders blijf ik leker binnen
Een paar jaar?? Ik ken jouw ukkie natuurlijk niet maar die van mij gaat uit zijn dak op de kermis.. Alle muziekjes, lichtjes, hij vindt het prachtig. Als hij een liedje hoort wat hij mooi vindt dan shaked hij zijn buggy uit zo heftig gaat dat kontje op en neer . We blijven wel altijd maar een uurtje, hooguit twee, dan is het over. Maar dat is eigenlijk nog wel met alles.
Qua bewegingen etc lijkt me een draaimolen niet te wild voor een kindje van bijna een jaar, dus dat kan gewoon. Of hij het leuk vindt is natuurlijk iets te je zelf moet uitproberen
Draaimolen? Je bedoelt gewoon zo'n ding dat rond draait met auto's en paardjes ed waar ze in kunnen zitten? Natuurlijk kan dat! Mijn zoontje vindt het prachtig, die is er echt niet uit te slaan. Dit is hij vorige zomer in de draaimolen bij Kijkduin, hij was toen ook een maand of 11.
Het hangt er ook een beetje vanaf wat voor kermis het is denk ik. Wij hebben hier een keer of 3, 4 per jaar kermis maar het is niet altijd even groot en de attracties verschillen ook. We zijn nu 2 x geweest met Dennis, de eerste keer was hij ong. 13 maanden en die kermis was vrij klein en niet zo enorm luidruchtig, toen vond hij het wel even leuk (de draaimolen wel) maar was het ook snel zat. Kortgeleden zijn we ook weer even de kermis opgelopen, deze keer was 't erg groot en luidruchtig (vooral de bezoekers, lol) en met veel grote attracties. Toen we het plein op liepen deed hij z'n handen al op z'n oren en die heeft hij er niet weer afgedaan totdat we weer weggingen. We zijn dus nergens in geweest en waren met een kleine 20 minuten weer weg. Nog niet een echte kermisklant hier dus.