Sem is echt megaverkouden, het snot loopt nog net zijn neus niet uit Drinken doet ie gelukkig wel goed al gaat dat heeeeeel moeilijk want als je niet door je neus kan ademen hoe moet je dan drinken? Hij verslikt zich nu constant door zijn verstopte neus, heel vervelend... Iemand een tip wat ik tegen zijn volle neus kan doen?
Heb je al van die kindertjesneusspray voor hem? Van die zoutoplossing? Eskil was ook erg verkouden maar dat gaf wel enige verlichting bij hem... En een uitje naast zijn bed, doorgesneden. Matrasje / bedje (hoofdeinde) een klein beetje hoger zetten. Geregeld in bad laten gaan en zijn kamertje goed luchten (als er niet zelf ligt natuurlijk )
neusspray kan ik zo wel even halen als dat verlicht want dit schiet niet op, vind het gewoon zielig voor hem, wij kunnen onze neus nog snuiten maar dat lukt hem nog niet een ui is ook wel even een goed idee, zal ik zo doen als ie naar bed gaat (lekker stinken bleegh ) En de tip van het matrasje wat omhoog doen is ook wel een goeie, dan ligt ie net iets hoger met zijn gezichtje, ga ik ook even doen zo!! Thx alvast voor de tips!
Hier ook eentje die erg verkouden is. Zo erg dat hij vanmiddag in een hoestbui moest overgeven en er veel slijm uit neus en mond kwam. Heel zielig. Ik heb inderdaad ook neusspray van VSM en hoestsiroop van VSM. Verder wat eucalyptus in water op zijn kamertje gezet. Ik gebruik ook wel LUUF Baby, is balsem voor baby's. Veel sterkte en beterschap! Het is ook echt weer om verkouden te zijn. Bij mij komt het vooral omdat hij nu 4 weken naar kdv gaat en ieder virus oppikt.
Sem gaat sinds 2 weken naar het kdv dus misschien dat het daar ook wel aan ligt! Hij is net wakker, heeft zijn fles op zich goed leeggedronken zonder koren en verslikken dus daar ben ik al blij mee Maar ga evengoed een ui naast zijn bed zetten en zijn matrasje een stukje omhoog doen, zal allicht wat voor verlichting zorgen en baadt het niet dan schaadt het niet