Zantac na een paar dagen "uitgewerkt"?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door raspberry, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nog steeds veel last. Zolang ze bij mij in de draagdoek zit, gaat het wel, maarja... dat ga ik ook niet veel langer volhouden.
    Gebeld met ons eigen ziekenhuis, maar onze eigen arts was er niet en de dienstdoende arts wilde niet gaan wisselen van medicatie zonder overleg met de eigen arts, omdat zij vond dat Caitlyns situatie erom vraagt dat een vaste arts beslissingen daaromtrent neemt.
    Heel voorstelbaar natuurlijk en ergens wel fijn dat ze op die manier wel een zorgvuldig handelen willen waarborgen, maar niet zo fijn als wij daarmee sowieso een heel weekend tegemoet zien waarin de situatie blijft zoals die is :(
    Ja, ze konden Caitlyn wel opnemen, om ons te ontlasten. Nou, dat is gewoon geen oplossing: we hebben hier nog een kleuter rondlopen en dit weekend ook nog de kids van mijn man, dus met dan een baby in het ziekenhuis, komt daar alleen maar meer onrust van met alle heen en weer gesleep.

Dus, toen heb ik het radboud gebeld. Hebben we tenminste ook nog een voordeel van het feit dat we in 2 ziekenhuizen lopen met 'r...
    Onze arts daar aan de lijn gehad en die wilde wel nexium voorschrijven. Over 3 weken hebben we een controle-afspraak daar en kunnen we kijken of de nexium voldoende helpt, of dat we toch beter kunnen kijken naar andere medicatie voor haar hart, of er een middel is waarvan ze minder bijwerkingen heeft dan. En uiteraard telefonisch contact als er toch eerder weer actie nodig is.
    Dus nou.... hopelijk met de nexium dit weekend een rustig weekend.

2. Mommy83

Mommy83 Actief lid

20 aug 2009
    224
    27
    28
    NULL
    NULL
    Ik hoop zo voor je dat het helpt!!!!
    Een rustig weekend toegewenst!!!

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Hoop t voor je!!!!

4. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Ik gaf zantac gewoon in een flesje van 60cc.. Aaron vond t op die manier niet vies.
    Zantac hielp hier goed!

5. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Hoe gaat het nu?

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Het begint hier veel rustiger te worden!
    En voor onszelf scheelt het dat we van 2x zantac en 4x motilium nu naar 1 keer nexium zijn gegaan :)

Zantac moet trouwens een half uur tot een uur VOOR de voeding he? Dat moet namelijk een laagje op de slokdarm leggen en als je het met de voeding tegelijk geeft, kun je het bijna net zo goed niet geven...

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Fijn Rozemarijke! Dat vond ik ook een groot voordeel, dat het maar 1x hoeft. Ik hoop dat het blijvend helpt.

8. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Fijn dat het goed gaat!!! Wij mochten het wel in de fles geven, dat werkte gewoon goed. Als t maar helemaal opgedronken wordt.

Deel Deze Pagina