ruggetje baby kraakt bij optillen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door debbie2007, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Zo raar. Vaak als we ukkie optillen (onder okseltje, handen om borstkastje) dan kraakt haar ruggetje. Net als je zelf wel eens kunt kraken, of je knieen of zo. Ze kijkt niet op of om, dus ik denk niet dat het iets serieus is, gewoon een kraak-skeletje denk ik. Ze kraakte ook al toen ze nog in mn buik zat (zo luid dat mn man die naast me zat het dan kon horen!). KNAK, als ze bewoog.
    Ook bij wassen, afdrogen, aankleden: KNAK armpje, KNAK polsje :-S Ik ben toch echt niet hardhandig hoor!

Herkenbaar? Meer krakende babies?

2. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ik hoorde het inderdaad ook wel eens bij het optillen. Ook zonder kick te geven. Verder geen last van.

3. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Ja, Merel kraakte ook el eens, soms heel hard, dat ik dacht dat ze zou breken ofzo. Het schijnt het kraakbeen te zijn (vandaar de naam denk ik ;) ) wat aan het ontwikkelen is...... niks ergs dus. Maar het is wel een heel naar geluid!

4. henkie24

henkie24 Niet meer actief

yep hier ook een kraker!

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Yup Michael kraakt, Patrick kraakt, Wendy dus ook.
    En...papa en mama kraken ook...zelfs de hond kraakt af en toe :)
    Wij zijn nogal een knapperig gezin denk ik ;)
    Maar vind het bij Wendy ook wel eens n eng geluid hoor!

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Louise kraakt ook regelmatig, zeker als we haar oppaken, ik heb het idee da thet ergens bij het schouderblad zit.

Maar ja, ik kraag zelf ook altijd als ik uit bed kom of een tijdje heb gezeten.

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb het als ik Tobes hoofdje naar opzij draai omdat ie de neiging heeft om constant op zijn achterhoofdje te liggen. Dan kraakt dus zijn nekje (naja, het is eerder een klein knakje), ik schrok er de eerste keer echt van.

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    hier ook ergens onder de oksel, denk dat het niet uitmaakt

tenminste dat hoop ik haha

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    hier ook een krakertje maar ze heeft er geen last van geloof ik. (ze huilt niet)

Deel Deze Pagina