De vraag zegt het eigenlijk al wat trekken jullie met dit weer aan bij een baby van 9 weken een t shirtje of toch liever een truitje groetjes daphne
Ik heb mijn zoontje een romper met korte mouw aan + short + T-shirt met korte mouwen. Waarschijnlijk gaan die kleertjes straks buiten nog uit want hij heeft altijd erg warm. Ik kleed hem àltijd even warm als mezelf + romper. En hij heeft nooit koud.
ik zat vorig jaar met deze vraag en toen is mij verteld een laagje meer aan doen dan je zelf aan zou doen/doet. En daar hou ik me nu eigenlijk nog aan.....
voor zo'n kleintje zou ik denk voor een truitje met lange mouwtjes kiezen. Boven een jaar iig niet meer, die kindjes kunnen zelf prima aangeven wanneer ze het warm of koud hebben. Mijn dochtertje zegt dat ook gewoon.
Ik doe met dit weer meestal romper korte mouw en shirt met lange mouw erover. Ben zelf een koukleum en vind het in huis nog te koud met korte mouwen.
Ik doe mijn zoontje van 3 maand een romper zonder mouw, een kort broekje en een t-shirtje aan. Is echt warm genoeg voor hem. Voor de zekerheid neem ik altijd een omslagdoek en vestje mee voor als hij het toch koud krijgt, maar die heb ik vrijwel nooit nodig. Gewoon regelmatig het nekje checken of hij nog goed op temperatuur is, dan moet het goed komen. Denk je overigens ook aan de sunblock? Ook in de schaduw is hun huidje kwetsbaar, dus als je voor korte broeken/shirtjes gaat: altijd even goed insmeren. Succes, lekker genieten van de zon!
als je al iets met lange mouw aandoet.. doe dan een heel dun wit shirtje aan.. anders is het echt veel te warm..
dank je wel damens heb er gister en vandaag gewoon een t shirtje aan gedaan en nog had ze het warm groetjes daphne
Ik ben vorig jaar in juni bevallen, en mijn dochter had toen in de kraamweek al een t-shirtje aan buiten en een kort broekje. wel goed insmeren met goede zonnebrand natuurlijk... het was toen ook 20 á 21 graden.
Het hangt denk ik erg af van je eigen kindje. Irem is nu een maand maar ik trek haar, ook met dit weer, gewoon rompertje - legging - truitje met lange mouwen en sokjes aan. Ze heeft het nogal snel koud en ik vind het ook prettiger om zo de kans op verbranden te verkleinen
Gisteren heeft ons zoontje lekker in zijn blote poep buiten gelegen. (uit de zon uiteraard en helemaal ingesmeerd) Hij genoot er enorm van! Hij heeft zijn bompa lekker ondergeplast en iedereen begon heel hard te lachen...hij schrok en begon heel hard te huilen...