hallo mijn moeder is gister met mijn dochtertje (9mnd) schoentjes weze kopen, super gaaf alleen t rechter schoentje krijg ik bijna niet aan . links geen probleem maar rechts krult ze haar tenen in en krijg t niet aan . na een tijd frotten wel maar dat is voor haar ok niet fijn natuurlijk . die vrouw in de winkel begreep er ook niks van dat ze dat deed . maar doen eigenlijk alle kindjes dat ???? ps mijn moeder heeft die gekocht omdat als ze gaat staan dat ze steeds weg schuift en voor buiten is t ook lekker warm want ze trekt haar sokken steeds uit .
even je hand onder het voetje, dan "krult"het vanzelf terug en kun je het schoentje aantrekken. is heel normaal hoor, doet onze zoon ook.
dat probleem had ik gisteren ook toen ik laarsjes wilde kopen hele leuke paarse suede laarsjes gezien, koste me enorm veel moeite om ze aan te krijgen omdat ze haar voet steeds strak hield omhoog geknuld. aangezien het mij al zoveel energie en tijd koste, dacht ik al die krijgt mijn vriend nooit bij haar om. gelukkig stonden er ook nog hele stoere lerenlaarzen, die kreeg ik ondanks haar krulvoet sneller en makkelijker aan.
Of over de tenen naar beneden wrijven zeg maar, dat je de tenen dus plat duwt als het ware maar natuurlijk niet te hard. Hoop dat het duidelijk is. Rechts is bij Martijn ook altijd lastig..