Wij willen in onze vakantie nog naar Texel. Maar we zijn nog nooit op Texel geweest. Weet iemand een leuk appartement of huisje? Het moet geschikt zijn dat als onze zoon op bed ligt wij nog buiten kunnen zitten. Dus geen hotel. En alle andere tips over Texel zijn welkom. Bijvoorbeeld welk deel van het eiland en dan is een tip voor accomodatie ook handig.
ik vind de koog altijd een mooi stukje. rustig, vlak bij zee, leuk dorpje, goede super met slager en baker erin (vers vers vers) en niet al te druk Hoeve Vrij & Blij, Pensionstal, Camping, Verhuur van caravan en luxe bungalow.
Het is daar zooooo leuk! Vakantiepark Eldorado! Strand bij paal 17 schaapjes boerderij Sommeltjespad Den burg Ecomare Airport Wandelen in het bos Marktjes bezoeken Wij vinden het een heerlijk eiland. Nog een laatste tip: overal is betaal.parkeren bij de dorpjes voor je boodschappen. het loon om een vignet te kopen voor vorig jaar 15,-. Dit heb je er na een paar dagen makkelijk uit Veel plezier!!!
Wij zijn 4 jaar geleden naar Texel geweest, naar Landal De Sluftervallei. Onze dochter was toen 7 maanden. Erg leuk.
Willen jullie een beetje in een dorp zitten? De koog is erg leuk! Ik weet een leuk huisje, vlakbij het strand, het dorp, de winkels. En ecomare. Dat heet duinrandtexel. Succes!
We willen niet in the middle of nowhere zitten. En bedankt voor de tips. Meer tips zijn welkom vind vergelijken altijd fijn.
Hoi rums, lees net je vraag ik ander topic. Wij zijn vorig jaar naar Texel geweest. En geweldig. Wij zaten in een appartement van de zeedistel. Goed te betalen en op maar 200 meter van het dorpje de koog. Een geweldige locatie. Het appartement heeft een balkon maar is denk ik niet groot genoeg met een kleine. In de straat zitten nog meer appartementen die misschien wel iets zijn. Kijk eens op booking.com De dingen die wij deden en geweldig vonden. Ecomare Juttersmuseum (50meter voor ecomare) Paal 17, zowel het strand als de strandtent. Uit eten in de koog Vliegtuigen en parachutisten kijken bij het vliegveld. Dag naar Vlieland met de boot vanaf Texel. Vrienden van ons zijn ook gaan varen met een garnalen boot. Veel plezier en goeie vakantie.
De worsteltent in Den Burg is super om te lunchen of wat te drinken. Terras is op het gras, heerlijk! http://14sterren.nl//images/pageimages/fruitboompjes-worsteltent-a.jpg Wij zijn 2 keer naar Texel geweest, naar vakantiecentrum Dennenoord. Simpel, maar goed bevallen. Leuke speeltuin (maar volgens mij is je zoontje nog niet zo oud ), klein restaurantje, kleine supermarkt met verse broodjes, fietsverhuur. Texel is niet zo groot, dus met de auto ben je overal zo. Den Burg is een leuk dorp vind ik.
Roompot en dan een huisje, deze zijn erg mooi en hebben ook een leuke tuin. Je zit ook lekker centraal op het eiland en dicht bij De Koog.
Wij zijn net terug van een weekje texel. Erg leuk. Wij zaten op landal sluftervallei. Echt een aanrader. Lekker dicht bij t strand. Leuk zwembad binnen en een lekker restaurant op het park. Dagje ecomare of lekker naar de stadjes den burg of de koog. En natuurlijk een bezoekje naar de vuurtoren.
Wij boeken altijd een chalet op kustpark texel van roompot. Zit je ook meteen bij het tropisch zwemparadijs. Shoppen kun je lekker doen in Den Burg en uitwaaien doen wij altijd in de Cocksdorp (bij de vuurtoren)
@snoopy het is inderdaad een rechte straat. Maar wel met leuke winkeltjes, heerlijke goed betaalbare restaurants en alle keus. Ook nog supermarkten ed. Wij vonden het erg leuk. Ook omdat wij vanuit ons appartement naar het dorpje liepen 's avonds, voor nog even lekker een drankje of ijsje. (Al is dat natuurlijk met een kleine minder logisch om te doen) Ik vind het fijn dat het e overzichtelijk en compact is.
Vakantiepark de krim is leuk voor kinderen, appartementen van californie zijn ook mooi. Wij gaan over een paar weken voor het eerst naar anja hoeve. Is wel wat meer afgelegen, maar de tuin ziet er mooi en kindvriendelijk uit!
Bedankt voor de tips. We hebben alles naast elkaar gezet en we komen voor nu uit bij Roompot. Ivm de ligging en dat er een zwembad is en de prijs.
Wij zijn daar ook gaan zwemmen in onze vakantie ivm slecht weer. Niet heel spannend maar wel heerlijk om er even uit te zijn. Met een kleine wel een heerlijk zwembad. Geen gekkie dingen, gewoon een lekker bad en pierenbadje. ( heb daar nog stiekem weg zitten zwijmelen bij die lieve kleine schatjes )