Zapp niet? dan de breeze of mutsy easyrider?

Discussion in 'De babyuitzet' started by september08, Jul 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Ik ben op zoek naar een buggy...
    De zapp leuk mij prima, maar die kan dus niet in de ligstand, dus valt af..
    Nu op zoek naar een andere, gebruik hem niet veel omdat ik in de stad woon en dan de grote wagen pak.
    Maar toch wil ik wel een beetje een goeie, die ook mee op de fiets kan. De breeze of snooze is de 'namaak van de zapp' die wel plat kan. Dacht die neem ik. Maar toen kwam ik in de winkel en zag ik de mutsy easyride. Reed prima en kon ook helemaal plat en was lekker wendbaar. DE breeze/snooze hadden ze niet op voorraad. Ik twijfelde, dus niets gekocht. Dacht misschien heb jullie plus of minpunten?

2. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    zelf vind ik de breeze en snooze niks, echter dit is persoonlijk. Hij rijdt op zich wel lekker maar (ik ben 1.72) vind hem te laag. Als je je kindje laat liggen zakt het frame nl een beetje mee naar beneden. Zeker met een wat zwaarder of ouder kindje.

Zelf heb ik de zapp, heb t liggen nooit gemist, mn dochter sliep er niet in en voor grote stukken of lange dagen gaat de wandelwagen mee.

Als ik dus zou moeten kiezen zou ik voor de mutsy gaan, al ken ik die (nog) niet

3. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Geloof dat de mutsy vrij nieuw is. Vond hem erg op de maclaren lijken, al snap ik niet waarom die zo duur is?!
    NOu de zapp vind ik idd een super wagen, van vrienden. Maar mijn mannetje is pas 9 maanden, dus wil het wel als optie hebben. Als slaapt hij nu ook bijna niet de wagen, maar toch...
    Hopelijk zijn er meer mensen die me kunnen 'overhalen'?

4. Marj

Marj Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Hier ook zapp! Superwagen. Ook Koelstra, ligstand gebruik ik bijna nooit. Heb buggy idd voor even stad in. Voor langere afstanden/dag weg gebruik ik wandelwagen. Zapp gaat makkelijk mee op fiets, veel stabieler dan Koelstra.

5. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De Mutsy easyrider is wat aan de zware kant voor op de fiets. Deze buggy weegt namelijk precies 7 kg, het maximum wat een buggy drager kan dragen.
    De Snooze en Breeze zijn te zwaar vor op de fiets.

6. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    De snooze is maar 6 kg hoor! Alleen hij klapt zo breed op....
    Wel kort fijn voor in de auto, maar zo breed voor op de fiets...
    Maar denk dat ik toch voor de mutsy ga...
    Beviel me in de winkel prima!! Makkelijk de trap op sjouwen naar de auto, in de parkeergarage...

7. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    hier zit ik dus ook mee en zit nog steeds te twijfelen over de zapp.

8. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    Ik vind een ligstand een must voor kleine kinderen, daarom heb ik niet voor de Zapp gekozen. Ik heb de Breeze en die vind ik oke, behalve dan dat hij vrij laag is. Mijn vriend (1.95m) vond dat vervelend. Daarom hebben we nu een Quinny Senzz, maar ik weet niet of die mee op de fiets kan.

9. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Die zag ik ook senzz, maar vind ik er zo raar uitzien, sorry!
    Maar zag wel een fietsendrager hiervoor hoor! Niet de standaard, maar een aparte, maar kan dus wel...
    Ja snooze is vrij laag, merkte ik ook...
    We hebben een luxe probleem, waars. wordt het nu:
    Wagen voor de stad en grote wandelingen.
    De snooze gaat standaard in mijn auto zodat ik die niet hoeft te tillen, 2 trappen naar de parkeergarage.
    En de mutsy koop ik 2e hands voor op de fiets...
    Hoef ik ook niet te kiezen, haha..

Share This Page