Hallo allemaal, Ik ben nog volop zwanger en mijn baby gaat geboren worden in het buitenland. Daardoor kunnen heel veel mensen natuurlijk niet op kraambezoek komen. Als de baby 5 a 6 maanden is gaan we op vakantie naar Nederland. Het leek mij leuk om tegen die tijd iets van een verlate babyborrel te organiseren, zodat de mensen die het leuk vinden haar kunnen ontmoeten. Wat vinden jullie? Is het heel gek om een babyborrel te organiseren voor als de baby een halfjaar is?
Gewoon doen! Zo nodig je iedereen gelijk uit en hebben ze de baby toch gezien. Soort verlaat kraambezoek. Ik zou het zelf niet raar vinden.
In jullie geval vind ik het een heel leuk idee. Kan iedereen jullie kindje zien, op 1 vast moment en kunnen jullie de rest van jullie vakantie in Nederland lekker relaxen.
Ja leuk! Hebben wij ook gedaan maar dan omdat ik lichamelijk nog lang niet in staat was om bezoek te ontvangen
Super om al die positieve berichten te zien! Ik twijfelde zelf of het niet als raar overkomt, maar die twijfel is nu helemaal weg Thanks meiden!