Quinny zapp extra/extra2 of toch een andere?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 1981Mama, 20 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Hello :)

Voor onze vliegvakantie in juni ben ik op zoek naar een geschikte buggy voor ons zoontje die dan 10,5mnd is.

Beide zijn wij vrij lang, en nu had ik gelezen dat de quinny zapp extra hiervoor dan de beste keuze is, omdat de handvatten het hoogst konden worden ingesteld.

Nu is het een flinke som geld voor 1 vakantie, maar misschien gebruiken we hem vaker of kan ik hem op marktplaats kopen. Ik heb echter wel een goede wandelwagen dus voor thuis en onderweg zal ik die gebruiken.

Ik zat het model te bekijken en wat mij ruimtebeperkend leek als een kindje wat groter wordt, is het taps toelopende voetenstukje. Hij zwiept nu al lekker met zijn beentjes heen en weer in de kinderstoel, zou dat geen pijn doen in zo'n taps toelopende model? Of hebben ze er geen last van?

Dus ik zoek een buggy die geschikt is voor lange mensen, eentje waarin mijn kindje goed kan zitten en liggen en zijn voeten kwijt kan ook als hij wat groter wordt.

Is dan de quinny zapp extra/extra2 de goede keuze of hebben jullie nog andere tips?

2. Veera

Veera Niet meer actief

Ik meen dat Koelstra ook geschikt is voor lange mensen, heb je daar al eens naar gekeken?

3. Domiej

Domiej Actief lid

15 mrt 2013
    314
    20
    18
    NULL
    NULL
    De nuna pepp kun je ook verstellen!
    Die is nu in de aanbieding voor 150 euro bij prenatal

4. mommy2016

mommy2016 Lid