Ik zit al 1,5 jaar thuis baan verloren ziekte wet etc etc en wil nu zo langzamerhand weer gaan werken. Dus ik zag vanmorgen een leuke vacature in het geen wat ik altijd gedaan had dus dacht ach ik solliciteer het word vast niks! Maar na 1 uur werd ik al gebeld werden wat vragen gesteld en volgende week maandag mag ik al op gesprek komen. Maar jeetje ik ben gewoon nu al zenuwachtig
Wat super voor je! Probeer te relaxen. Als je zo snel al gebeld wordt kan het haast niet anders of ze willen je! Succes!
thanks! Ja echt ben zo blij zeker na alle sollicitaties die ik al gedaan hebt en gewoon niks meer van hoort had ik nu ook zoiets nja hoor je niks meer van.. Was ook best in shock zo snel al
Wat goed joh!! Inderdaad, het komt wel goed En ik zie dat je kindje eergisteren jarig was, alsnog gefeliciteerd! 1 jaar alweer, een hele mijlpaal hè!?
En toen werd ik vandaag gebeld had blijkbaar gesolliciteerd op een fulltime functie.. Dus kzei jammer ik ben opzoek naar parttime werk... Belt ze 10 min later terug de functie kan ook voor 24 uur ingedeeld worden of ik nog interesse had Dus dinsdag nog een gesprek
Wat goed zeg! Gewoon van het positieve uit gaan en dan kan je misschien straks wel kiezen waar jij wilt werken
Whaaaaa eerste gesprek ging super!!! En ik scoorde met die test ( zie ander topic ) ver boven gemiddeld whahahahaha En ik denk dat ik die baan heb!!! Morgen gesprek 2 DUIMEN!!!
Duimen? Heb al eelt gekweekt op die duimen van mij! Toppie dat je 2 gesprekken hebt, en aan wie heb je die zenuwen nou verkocht ?