Hoevaak mogen jou kids de schoen zetten

Discussion in 'Mama en gezin' started by Beertje13, Nov 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Titel zegt het al Hoevaak mogen zij hun schoen zetten?

Geef je altijd een kado? Of alleen snoep/pepernoten? Of alleen een kado? En wat voor kadootjes geef je?

2. Lojo

Lojo Bekend lid

Dec 19, 2012
    612
    6
    18
    Elke zaterdag en woensdag en we geven wel altijd echt een cadeau. Ik probeer dit altijd tussen de 5 en 10 euro te doen. 5 december geven we ongeveer 7 cadeautjes per kind.

3. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Nov 25, 2014
    2,068
    0
    0
    huismama
    1-2 keer per week vanaf morgen tot aan 5 dec.
    En voornamelijk snoepgoed en schoencadeautjes (die ook daadwerkelijk in de schoen passen....grote cadeaus bij een schoen vind ik persoonlijk echt belachelijk).
    Ik zie het schoen zetten echt als een lekkermakertje voor 5 dec :p

4. Om de dag ongeveer en dan kleine cadeautjes van 1-3 euro.
    Weinig snoepgoed

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

2 keer in de week met een echt kado. En soms tussendoor eens met snoep.

6. doedel

doedel Bekend lid

Sep 7, 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    1 keer tot 5 dec en dan zit er een klein cadeau in.

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Op zaterdag, en dan krijgen ze een klein cadeautje en iets van chocola. (letter/sintje etc.)

Maar op pakjesavond gaat de hele familie los en krijgen ze beschamend veel cadeautjes. Maargoed, dat is eigenlijk alleen met pakjesavond dus 1 keer per jaar moet dat kunnen. ;)

8. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,627
    113
    Zo ongeveer om de 2 a 3 dagen. Soms zit er een cadeautje in (kleine dingetjes van max een euro of 5), soms wat lekkers.

9. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,019
    548
    113
    op zaterdag en woensdag. ene keer iets lekkers ( chocomuntjes, pepernootjes, of wat anders)
    heb ook nog een paar kleine kadootjes zoals een minions balletje, klein frozentasje, schrijfblokje... van dat actionspul.

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier mogen ze hun schoen zetten wanneer ze er zelf om vragen. Of dat nou 7x in de week is of 1x in de week. Vaak is het zo dat ze om 4 uur bedenken hun schoen te zetten en het vervolgens voor bedtijd vergeten haha, tja niks aan te doen dan wij gaan niet zelf zeggen dat ze de schoentjes nog moeten zetten.

Maar als ze hem zetten zal er altijd iets inzitten, een cadeautje, chocolade, snoepjes, een brief namens sinterklaas (echt dol zijn ze daarop altijd), maar geen grote/dure cadeau's.

11. Keessie

Keessie Actief lid

Jul 8, 2014
    358
    406
    63
    Female
    Trotse melkvee boerin!
    Achterhoek
    Iedere dag , maar of er wat inkomt dat weet de Sint. :D

12. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

May 3, 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ken van vroeger eigenlijk alleen het elke dag schoenzetten en dan af en toe een cadeautje, anders een paar pepernoten, mandarijntje ofzoiets. Mijn dochter is er nu nog wat klein voor, maar als ze het gaat begrijpen ga ik het denk ik ook maar gewoon zo doen.

13. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

May 12, 2011
    555
    51
    28
    Female
    Bij ons elke zaterdag.
    Morgen eerste keer en krijgen ze beide een autootje en beetje pepernoten.

Manlief krijgt zakje chocokikkers/muizen en ik krijg zakje marsepein aardappeltjes.

14. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Ze mogen best iedere dag zetten, maar of er ook iets in zit? We hebben 4 schoencadeautjes voor beide, en wat lekkers. Mogen ook nog een keer bij mijn ouders schoen zetten.

15. franzie78

franzie78 Actief lid

May 15, 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook op de zaterdagen tot 5 dec. Dan krijgen ze pepernoten en een kadootje van 1 a 2 euro. Ook probeer ik vaak iets leuks te verzinnen.....schoenen op een hele malle plek ofzo. Vinden ze geweldig. Op pakjesavond krijgen ze een aantal kadootjes van in totaal per kind 25 euro.

16. aicirtap

aicirtap VIP lid

May 25, 2014
    9,148
    3,392
    113
    Female
    Nog geen kindje hier maar vrienden werken met de sinterklaas kalender. Daar staat op wanneer de schoen gezet mag worden en wanneer het pakjesavond is. Elke dag kruizen ze een hokje aan. En als er een hokje met een schoen is dan weten ze dat ze hun schoen mogen zetten. Op de dag van intocht zetten ze hun schoen en krijgen ze oa de kalender :)

17. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

Jun 25, 2014
    5,359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Norah is er nu nog te klein voor, maar ik denk volgend jaar. Dan denk ik vanaf de dag dat Sint in het land is iedere dag. En dan de ene dag zo'n choco muntje, de andere dag een speeltje, en weer een andere keer een ander snoepje of zo.

18. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Nov 25, 2014
    2,068
    0
    0
    huismama
    Leuk idee! Leuk ook om het zo overzichtelijk en tastbaar te maken voor de kleintjes (ook voor de grotere kids haha)

19. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

We gaan morgenavond denk ik de gepersonaliseerde Sinterklaas dvd kijken en dan mag ie gelijk z'n schoen zetten want Sinterklaas zegt daarin dat ie lief genoeg is geweest voor cadeautjes, en dat mag ie dan elke zaterdag en woensdag tot aan 5 december. Met die kalender is ook een goed idee!

20. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Ze mogen op zaterdag en woensdag hun schoen zetten ( dan komt er iets in).
    Op woensdag zal er iets lekkers in zitten en op zaterdag een kadootje

Share This Page