Hoi, Ik weet dat er ook een TT flessenverwarmer bestaat, maar ik vroeg me af of er ook andere merken geschikt zijn voor de TT flesjes. Mijn schoonmoeder heeft een Tefal flessenverwarmer gekocht, maar dat werkt niet De flesjes melk vanuit de koelkast krijg ik niet goed op temperatuur.
Is het alleen voor bij de oppas, of ook voor thuis afgekolfde melk te geven? Er even vanuit gaande dat je weet dat de kunstvoeding die je geeft sneller en makkelijke in magnetron of waterkoker verwarmd kan worden. Wij verwarmden flesjes "gewoon" in een pannetje heet - niet kokend - water, maar dat is idd voor thuis niet handig, enkel voor die ene keer bij de oppas.
Ja dat hebben we in het begin ook gedaan. Het is inderdaad voor de oppas. Onze magnetron is ingebouwd en onze oppas komt er nauwelijks bij vanwege haar lengte. Een krukje vind ik eng, want ze is al 71 jaar. Verder ook voor de nachtvoeding. Ik moet er regelmatig uit, minimaal 2 x. Ik dacht water in de flessenverwarmer, flesje uit de koelkast in de flessenverwarmer, even naar het toilet en dan voeden.
Beetje late reactie, maar wij hebben ook tommee tippee flesjes en wij gebruiken de flessenwarmer van prenatal eigen merk. Daar passen ze prima in. Ik doe er alleen wel meer water in dan in de gebruiksaanwijzing staat. In de gebruiksaanwijzing staat namelijk dat je voor brede flessen minder water in de flessenwarmer moet doen. Dan duurt het echt een eeuwigheid om op te warmen, dus ik doe er gewoon de normale hoeveelheid water in voor reguliere flessen. Werkt prima!
Ik verwarmde in een simpel gewoon flesje en gooide het over in de TT.......althans 1x gedaan, ze wilde opgewarmde afgekolfde melk niet drinken, toen hebben we het op kamer temperatuur aangeboden en dat wilde ze wel en uiteindelijk dronk ze het zelfs recht uit de koelkast. Ben blij dat ik niet de moeite heb genomen om een passende warmer te vinden