Zara babykleding

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door JosjeM, 19 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paris91

    Paris91 Fanatiek lid

    22 jul 2017
    1.345
    1.249
    113
    Vrouw
    Als geboortepakje zal 1-3 maand ook te groot zijn ben ik bang. Maar zie dat je de 0-1 te pakken hebt kunnen krijgen, top :D.
    Dat Noppies setje is ook leuk!
    Verder dol op ZARA, valt normaal wel op maat. Volgens mij is dat het enige merk wat mijn dochter heeft :p
    Waar is dat leuke mutsje van?
     
    JosjeM vindt dit leuk.
  2. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Mutsje is van kleine keutel! Zulke leuke spulletjes daar. Echt een aanrader!
    Wat ik helemaal mooi vind aan dat merk is dat het gemaakt wordt door mensen die een afstand tot de arbeidsmarkt hebben.
     
    Paris91 en Louise11110 vinden dit leuk.
  3. Paris91

    Paris91 Fanatiek lid

    22 jul 2017
    1.345
    1.249
    113
    Vrouw
    Oh wat een leuke site!
     
  4. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.771
    113
    Ik vond die truitjes van Zara altijd raar kort en breed. Sowieso vind ik het allemaal te truttig voor jongens dus ik koop er nooit. De dingen die ik had, had ik gekregen bij de geboorte.
     
    JosjeM vindt dit leuk.
  5. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.026
    25.500
    113
    Ik tegenstelling tot de opmerking hierboven ben ik dol op de baby jongenslijn van Zara haha. Ik hou dan weer niet van 'stoere' kleding voor (baby) jongetjes.

    Met maten is het lastig, sommige kleding valt kort en breed. Zo heb ik een broekje die mijn zoontje nooit aan heeft gekund. Hij is voor 9 maanden , maar zelfs nu met bijna 2.5 past hij er nog niet in(?) Qua lengte is hij ondertussen wel veel te kort natuurlijk.

    Ander kleding valt prima op maat. Ik heb niet het idee dat het klein valt.

    Eerste babykleding is altijd zo lastig inschatten. Nederlandse baby's kunnen erg groot geboren worden (richting de 4 kilo of zelfs zwaarder) en dan zit je met je maatje 50 :p Maar de meeste baby's passen wel in maatje 50 hoor. 0-1 maanden gok ik is 50/56.
     
    JosjeM vindt dit leuk.
  6. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.865
    7.809
    113
    Amsterdam
    @JosjeM Zara en prenatal vallen mooi bij slanke baby’s en noppies ook;).
    Hier mooi met onze gekkie die te vroeg kwam. Maar mocht het allemaal wat strak zitten straks en je moet snel wat hebben Hema en H&M.
     
    JosjeM vindt dit leuk.
  7. Liefeling

    Liefeling Actief lid

    24 dec 2018
    499
    301
    63
    Vrouw
    @JosjeM super dat je de kleinere maat nog hebt gestrikt! Wat fijn om je kindje in zo'n warm pakje te kleden. Een lekkerder omhulsel dan katoen.
    Maat 1-3 maanden van Zara viel hier altijd gelijk aan een kleine 62.
    Ze hebben weer zó een leuke collectie nu! Maar helaas maar weinig in maat 0-1 maand vind ik.
     
    JosjeM vindt dit leuk.
  8. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Het leek mij ook wel lekker voor een winterbaby inderdaad! En nu maar hopen dat ze niet allergisch is voor cashmere:roflmao:

    Inderdaad, ze hebben maar weinig 0-1 mnd helaas. Zulke leuke dingen en meestal ook voor een leuk prijsje!
     
  9. Liefeling

    Liefeling Actief lid

    24 dec 2018
    499
    301
    63
    Vrouw
    Zeker! Mwa, ik denk dat dat zo'n vaart niet loopt. Ik heb weinig ervaring met cashmere/'geitenwol', maar hier al 3 jaar in de schapenwol wat betreft rompers en kinderondergoed, maillots, e.d. en nog nooit problemen gehad.
    Voorzichtig met wassen! En mocht het de machine in gaan met wolwas, dan zo laag mogelijk centrifugeren (max 600).

    Ik kan ook niet wachten om bij Zara te bestellen, maar voor jongens is het vanaf maat 62 voor mijn gevoel, dus nog even geduld... goed voor de portemonnee voorlopig. :D
     
    JosjeM en KleineLai vinden dit leuk.
  10. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.865
    7.809
    113
    Amsterdam
    Wij moesten ons ook al inhouden, voor E daar voor de winter ingeslagen. En er lagen ook te leuke dingen voor T!
     
    Liefeling en JosjeM vinden dit leuk.
  11. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Wat een schattig pakje, zorg gewoon dat je beiden maten mee neemt. Ik had ook een fantastische geboorte pakje toen der tijd ze raden me een grote maat aan want hij was groot. Uit eindelijk kon hij het aan toen die 3 maanden was :roflmao::roflmao::roflmao:
     
    JosjeM vindt dit leuk.
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Het is zo persoonlijk en hangt ook af van postuur van je baby. O was bijna 3 kg maar kon echt nog heel lang zwemmen in maat 50 (in verhouding korte en smalle benen). Zara babykleding was dan ook veel te groot voor hem, net zoals H&M en Zeeman. Wat bij hem als kleine baby goed zat was Prenatal en Hema. Qua gewicht heeft O altijd onder het lijntje gezeten (wij zelf hebben ook geen hoog BMI, en ik ben maar 158 dus lange benen heb ik ook niet). Dat hij geen nachtvoedingen wilde (en dus eigenlijk een fles te weinig kreeg) hielp ook niet. Pas vanaf de vaste voedsel periode kreeg hij wat spekkies om ze er later weer af te lopen ;).

    Nu als peuter past hij Zara prima en ben ik dol op de peuter lijn. Ik zou dus even niet te veel kopen en gewoon even afwachten hoe groot jullie baby is. Desnoods zet je elke week bijv 35 euro opzij in een ‘babyfashion’ potje. Hóe fijn is het dan dat je in je kraamweek lekker los kunt gaan met online babyshoppen
     
    JosjeM vindt dit leuk.
  13. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Aargh lastig he! Ik vind t ook zo moeilijk in te schatten steeds. En wil niet misgrijpen in maat 50, maar oik weer niet de hoofdprijs betalen als ze misschien toch groot wordt geboren en t maar kort aankan.
    Maar gelukkig is t gelukt die kleinere te krijgen!
     
    JosjeM vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina