In verwachting van een derde dochter en we zijn sinds vandaag een naam aan het zoeken. Onze andere dochters heten julia en fenna. Nu vinden we zara wel leuk, ook de betekenis ervan(bloeiende bloem) wat vinden jullie? Past het bij de andere twee of hebben jullie andere ideeën. Hoor het graag
Ik vind hem er erg leuk bij passen ja. Julia en Fenna liggen voor mij wat verder uit elkaar en door Zara vind ik ze een mooi geheel vormen Niet verder mee zoeken zou ik zeggen!
Wel een leuke naam maar doet ook mij direct denken aan de kleding keten. Misschien Sara. Of wat vind je van Nora of Nina
Zara leuk! Sara ook mooi, maar Saar vind ik dan weer niet mooi bij de rest passen. Vind het persoonlijkheid missen.
Ik vind het geschreven als Zara mooier juist. Lekker boeiend dat de winkel ook zo heet. Zou niet meer verder zoeken
Jammer dat je man het niks vind vond het erg mooie en je kan het op verschillende manieren schrijven ..Al nieuwe opties gevonden met je man samen?Hier 2e dochter vind ik een naam verzinnen al verschrikkelijk moeilijk laat staan een 3e
Ik vind Zara niks, het doet me denken aan de kledingwinkel en bovendien vind ik het geen naam voor een Nederlands kindje. Sarah vind ik wel mooi.
Zara super mooi net als Ziva. Ik moet niet zo zeer aan de kledingwinkel denken het wend gauw genoeg en tegenwoordig is er met elke naam wel iets te verzinnen haha
Dankjewel voor jullie reacties dames.. Meer voor als tegen de naam zara... Saar valt voor mij ook af, vindt het niet zo mooi klinken bij de andere twee namen