Tot wanneer baby badschuim?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Druif78, 4 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    De vraag zegt het al: tot wanneer moet je speciale produkten voor baby's gebruiken voor in het badje?
    Gevoelsmatig zou ik niet snel shampoo voor volwassenen gebruiken, maar badschuim...??
    Die van zwitsal bijv. zijn toch ook behoorlijk geparfumeerd? Wat is het verschil?

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    weet niemand dit?

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Je bent natuurlijk helemaal niet verplicht om babyproducten te gebruiken. Je mag ook na de geboorte 'gewone' producten gebruiken als jij het wil.

Wij zelf blijven gewoon lekker de baby(kinder)producten gebruiken en denk tot een jaar of 5-6 ofzo en dan daarna grote-mensen-producten.

Maar als je bijv een keer samen met de kleine in bad wil en zelf liever niet naar zwitsal ruikt, zou ik gewoon van je eigen gebruiken en dan toch niet teveel eigenlijk.

Lijkt mij gewoon iets gevoelsmatigs!

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb gisteren noodgedwongen met een andere badschuim gewassen en het ging prima. Zijn huid verdraagt het goed.

5. marjan77

marjan77 Bekend lid

laatst Fa badschuim gebruikt omdat dochterlief (22 maanden) haar eigen van Zwitsal op was (ik dacht dat ik nog op voorraad had, bleek niet het geval).
    En haar huidje was superzacht!!!

Deel Deze Pagina