Zoals het onderwerp al zegt, wie van jullie heeft op dit moment een thuiswerk (bij-)baan ? En wat doe je, bij welk bedrijf/organisatie ? Ik werk halve dagen bij een erg leuk bedrijf en het past prima in ons dagelijks leven , met een pup in huis en de kinderwens zijn de halve dagen erg fijn en zou niet anders willen. Nu heb ik toch wel een paar uurtjes per dag ''nutteloze'' tijd over, die ik nu volmaak met tv kijken, de stad in of laptoppen. dacht waarom niet bezig zijn en verdient nog wat extra ook, nooit weg met oog op de (hopelijk) komst van de kleine! Heb al volop gezocht en gebelt en hierover ook topics gelezen, maar dit is vooral in het verleden en/of erotisch thuiswerk wat ik dus niet zoek. Wie heeft tips/ervaringen ?
Eindconclusie is overigens wel vaak hetzelfde: er is geen goedverdienend eerlijk thuiswerk meer te krijgen. Tenzij je de erotiek wereld in wil. sms/telefonisch
''Al'' die topics ( vast niet allemaal ) heb ik doorgekeken inderdaad en kom er niet echt verder mee. Zal vanmiddag nog eens gaan speuren en anders moet ik die extra tijd toch echt maar benutten met luieren
Bij ons in de buurt is er wel thuiswerk te vinden, bij 1 bedrijfje. Ik ben er eens naar toe gegaan om te informeren. Het was vouwen,stickeren etc. Nou prima geen probleem. Dacht dat kan ik mooi thuis doen en lekker wat verdienen. Alleen wat het opleverde sloeg nergens op. Als je er een x aantal in het uur deed (een flink tempo was dat) dan kwam je omgerekend uit op 1,80 per uur ongeveer. Nou sorrie, dat ging me tever. Verder dan cammen,smsen,bellen kom je niet.
Annie connect is eerlijk thuiswerk, je moet alleen wel eerst voor de opleiding naar Amsterdam of Veenendaal. Annie Connect
Of TNS-Nipo, enquêteuren vanuit huis: CATI@HOME Heb ik bijna 1,5 jaar gedaan. Hoef je maar 1 trainingsdag voor te volgen in Amsterdam.
ik heb me aangemeld, dat lijkt mij wel wat. jammer dat ik de verdiensten niet zie op de site maar ach voor naast mij andere baan thuis, lijkt het mij wel leuk.
Heeft iemand hier ervaring mee dan? Administratief Thuiswerk - Vacatures Ik zit zelf nu noodgedwongen thuis, zit nu in mijn 8e week, en solliciteer me suf, heb gesprekken en al, maar nog geen werk.. ik was ff aan het googelen en kwam hierop..
Bijn Annie direct is het 9,07 per uur, na 4 maanden 9,75 Euro. Bij TNS-Nipo 9,65 per uur, gelijk vanaf het begin. Je hoeft niets te verkopen en je hoeft maar 1 x een training te volgen en die dag krijg je gewoon uitbetaald als werkdag plus je reiskosten vergoed, bij Annie wordt wel verwacht dat je vaker komt naar trainingen en bijeenkomsten (aldus een kennis van me die dat had gedaan bij Annie).
ik zou vandaag beginnen bij annie connect (maar heb een andere baan gevonden) en je moet als je start 7 keer naar amsterdam of veenendaal komen voor een training waarvan je de eerste 2 dagen pas betaald krijgt als je je proeftijd door bent. dit wel even ter info! Verder kun je er wel heel gemakkelijk vanuit huis werken! succes!
Annie is sowieso niks voor mij.. ben geen beller.. Kijk, als ik straks langer thuis zit, zal ik het zeker overwegen hoor!