2 echo's op een dag

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door FashiOn, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Ik heb vandaag een afspraak voor een pret-echo maar moet vandaag ook voor een medische echo naar het zh.
    De afspraak voor de pret-echo heb ik al vanaf vorige week staan en heb er heel veel zin in maar de medische echo is natuurlijk heel belangrijk.
    Ik weet niet of het schadelijk is om 2x naar een echo van ongeveer een half uur/3 kwartier te gaan..Voel me er niet goed bij

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Volgens mij is een echo niet schadelijk voor je kindje hoor, zou me er geen zorgen over maken!

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Een echo is niet schadelijk voor de kleine! Ik heb zelf 2x op 1 dag een 20-weken echo gehad... 1x in Vlissingen en omdat ze dachten dat er wat met mn tweeling was ook nog een keer in Leiden maar kan volgens het zh absoluut geen kwaad!!!

4. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Oke bedankt:)

5. emje

emje Niet meer actief

ik had zelf ook een medische echo en pretecho op dezelfde dag. kan geen kwaad hoor. wel erg leuk je kleintje zoveel te zien :D

6. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

#6 FashiOn, 8 nov 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2010
    Oke, ja dat is wel fijn:D had je ze vlak achter elkaar of zat er een paar uur tussen?

7. Duda

Duda Actief lid

13 nov 2009
    408
    8
    18
    utrecht
    Ik had vandaag een echo van bijna 2 uur. Is ook niet erg.

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een echo is niet schadelijk. Het werkt namelijk met geluidsgolven en niet met straling. Twee echo's op een dag kan dus geen kwaad. Veel plezier!

Deel Deze Pagina