Zat jullie gevoel goed?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Zina, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Was jullie gevoel juist?

1. Ja, we hadden het allebei goed

2. Nee, we hadden het allebei fout

3. Mijn man/vriend had het goed

4. Alleen ik had het goed

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ik had gelijk het gevoel dat het 2 jongens waren..
    Mijn vriend was er heilig van overtuigd dat we een jongen en een meisje kregen!

Mijn gevoel had gelijk .. we hebben nu twee heerlijke knullen!

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83

Eerlijk gezegd waren we heel snel gewend eraan, en zei ik direct het is een ...... ( zijn naam dus)
    Maar vooral en het klinkt cliché na 4,5 jaar wachten maakt het absoluut niet uit wat het is, je hoopt dat het gezond is;)

3. Zina

Zina Niet meer actief

Elif: Ja gezondheid is zeker het allerbelangrijkste!

Leliana: Wat leuk dat je er 2 krijgt!

Ik vind het leuk dat er zoveel op de poll wordt gereageerd!
    Bedankt daarvoor!

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zina , Leliana haar zoontjes zijn nu bijna 8 maanden oud:)

Ben benieuwd wat jij krijgt dan ;)

5. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Ik had het bij alle 3 goed, mijn man zat er iedere keer naast.

6. Zina

Zina Niet meer actief

Elif: Ow dat had ik helemaal niet gelezen :) Dom van me!

Ik ben ook super benieuwd! Een vriendin van me heeft het bij anderen altijd 100% goed, en die zegt ook dat het een meisje wordt. Pff dan vind ik het nog best lang wachten die 20 dagen ;)

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ohw dat is toch niet dom!!!
    Ik lees ook vaak over iets heen.

Ik kon voor mijn zwangerschap wel erg goed voorspellen bij anderen en dacht bij de mk dat er zeker een jongetje bij zat.
    Maar de zwangerschap doet mijn voorgevoelens iig geen goed hahahah:D

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zina waarom ga je niet bij een echobureau een echo laten maken dan?

Wij hebben er 30 euro voor betaald was wel geweldig , hem weer te zien:D

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Bij de eerste dacht ik een jongetje en vriendlief dacht een meisje --> is een jongen.

Bij de tweede (miskraam) dacht ik een jongen en voor de rest iedereen een meisje (vriendlief ook) --> we zullen 't nooit zeker weten, maar volgens de NUB-theorie was 't een meisje.

Derde keer dat ik een meisje en vriendlief een jongen --> is een meisje.

10. Zina

Zina Niet meer actief

Nou dat zou ik wel willen, maar er zitten wat haken en ogen aan.
    We hebben gelukkig wel een echobureau in ons dorp. Maar die rekent er dan 55 euro voor, en het kan pas vanaf 18 weken. Daarnaast moet me vriend er dan vrij voor vragen. En dan vind ik het met me verstand onzin om voor die 2 weekjes wachten dat nog te doen. Want de 20 weken echo hebben we ook bij dat echobureau. Niet dat ik zeikerig wil overkomen, maar in dit geval koop ik liever voor 55 euro dan babykleertjes.

Me gevoel zegt idd wel ik wil die echo nu! Maar in dit geval kan ik denk ik beter me verstand gebruiken. ;)

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Huh wat vreemd zina.
    Weet niet in welke provincie je woont of dat je kortbij belgië woont anders raadt ik je echt aan in Lommel te gaan.
    Met 14 weken wisten we het al dus en ze had het juist!

12. Zina

Zina Niet meer actief

We wonen in Oosterwolde FR, dus dat is een beetje ver weg voor ons. Maar ik denk dat ik het bij de volgende zwangerschap wel al met 16 weken wil weten! :)

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heh dat is jammer:(
    Anders raadde ik je echt aan daar te gaan!

14. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Ons gevoel zat goed:D We dachten allebei een jongetje, en we hebben vandaag gehoord en gezien dat het een jongetje word! :D

15. Zina

Zina Niet meer actief

Gefeliciteerd Fairytale!

16. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    iedereen zei een meisje, alleen ik had vanaf dag 1 sterk het gevoel dat het een jongen was..met de echo kwam uit: jongen. me vriend stond wel even raar te kijken aangezien ie nogal overtuigd was van zn eigen mening :D
    ook heb ik gezegt dat ik het idee had dat het een groot kindje zou worden in het begin van de zwangerschap...ondertussen loop ik bij de gynaecoloog omdat ie behoorlijk groot is :p vind het wel grappig

groetjes

17. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik heb gestemd voor deze zwangerschap.
    En dit keer zaten wij er allebei naast. :p

Bij de eerste zwangerschap had ons gevoel het helemaal goed.
    We dachten beide een meisje en dat was ze ook. :)

Deze keer weer dat zelfde sterke gevoel van een meid, maar tijdens de 20wk echo bleek er toch echt een knulletje in mijn buik te groeien. :D
    De verrassing was zeer groot! Helemaal geweldig hoor, maar het heeft wel een paar daagjes op mij in moeten werken, omdat de overtuiging van het andere geslacht zo sterk was.

18. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik had de hele zwangerschap sterk het gevoel dat het een jongentje werd. ik zag de 6 weken echo en keek naar onze zoon. en niet naar een dochter. terwijl het dan nog zo weinig is maar ik voelde het gewoon. mijn man wist het niet die hoopte ook op een zoon maar die wou niet te veel hopen want straks werd het wel een meid dan valt het misschien tegen. daar had hij ook gelijk in. maar na 40 weken kwam er echt een jongen uit. dus mijn gevoel was goed jeuh!

ik denk mocht ik ooit weer zwanger worden dan word het weer een jongentje. ik weet niet waarom maar ik word een moeder van 2 zonen.

19. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    weet je, ik heb ook dat gevoel! als ik hierna nog een keer zwanger word, dat het ook een jongen is. gek is dat he

20. Zina

Zina Niet meer actief

Ik wist toen ik mijn eisprong had dat het raak was en (ja tuurlijk alsof dat dan al kan ;)) dat het een meisje was. Toen ik de test liet zien aan mijn vriend en hem vroeg wat hij dacht dat het wordt zei hij eerst ik weet het niet. Maar even daarna zeiden we gek genoeg tegelijk: Ik denk dat het een meisje wordt... Heel apart :(:)

Deel Deze Pagina