Ik heb de héle tijd getwijfeld, de éne keer was ik er rotsvast van overtuigd dat het een meid werd, 2 dagen later was er geen twijfel mogelijk, het ging een jongen worden. En zo heb ik verschillende keren gewisseld van gedacht, héél raar. Vriend had het steeds over hetzelfde geslacht en sinds we 20 weken zwanger zijn weten we ook dat hij gelijk had!
bij de eerste zij ik gelijk dat het een jongen was!ik was er helemaal van overtuigd. en het klopte ook. bij de 2 de dacht ik een meid,maar dat zijn we helaas nooit te weten gekomen. nu bij de 3de zwangerschap heb ik echt geen idee
Wij dachten bij onze eerste dat het een meisje zou worden, we hadden de naam al bedacht, bij de 20 weken echo kregen we te horen dat het een mannetje werd. Was wel even omschakelen, en weer hard op zoek voor een naam. We hopen dat we nu zwanger mogen zijn van een meisje.,
Ik heb ingevult dat ik het alleen goed had, ben ook een alleenstaande moeder. Ik had het trouwens beide keren goed. XXX Gusam
Voordat we zwanger wilde worden, zag ik mezelf als ee meisjesmoeder (weet niet waarom, gewoon een gevoel) M'n vriend zag zichzelf al sleutelen over een aantal jaar met z'n zoon aan de auto Op het moment van testen zei mijn gevoel: Het is een jongetje. M'n vriend had dit ook wel. Aantal weken voor geslachtsbepaling dachten we, het kan ook best goed een meisje zijn. (50%) haha. Het is echt een klein jochie, en daar kan niemand om heen. We zijn zo trots, hihi
Bij mijn eerste had ik vanaf 14 weken het gevoel dat het een jongen zou worden en dit gevoel bleek bij de geboorte te kloppen. Ben nu zwanger van de tweede en we weten niet wat het gaat worden. Neig nu meer naar een meisje maar dat is misschien ook een verlangen Over maximaal 13 weken weten we het zeker.
Valt mij wel op dat de vrouwelijke intuitie het het meest vaak goed heeft! Ik kan me voorstellen dat er soms twijfel is. Ik weet zeker dat ik in het begin en me vriend nog steeds van zijn gevoel uit gaat. Maar ik zou me gek genoeg best schuldig voelen als het toch een jongen is, dan heb ik 20 weken gedacht dat hij een meisje was Dus ik voel dan een meisje en dan denk ik, maar!! het kan ook een jongen zijn Spannend allemaal hoor
Ik heb dinsdag m'n echo gehad, en ik had het goed geraden Wij krijgen een zoon! We zijn er dol gelukkig mee
induna: gefeliciteerd.. Hier bij colin allebei heilig overtuigd van een jongen en inderdaad. Nu denken we allebei een meisje en 30 aug. zullen we het hopenlijk weten..
Altijd gedacht dat ik een "jongens-moeder" zou zijn. Ik zou gewoon een zoon krijgen. Toen ik zwanger was, had ik sterk het gevoel: het is geen jongen, het is een meisje... het werd volgens bevestigd door de echoscopiste met de 20 wkn echo. Mijn vriend dacht voor de echo een jongen, maar is nu ook helemaal op de roze-tour!
Ja mijn vriend zit ook echt helemaal op een roze wolk met glitters haha, zou heel onwerkelijk zijn als het een jongen zou zijn... We zijn lekker de kinderkamer aan het schilderen, ik zit onder de groene saus haha
Wat leuk heh Zina dat verven Ik had al heeeeeeel groen van aankleding dus dat werd helaas te groen dan. Maar ik ben wel benieuwd wat jullie krijgen xx
ik had het bij alle 3 goed en vriend bij alle 3 fout. bij mijn 3e zwangerschap was ik zo zeker dat ik de kledingkast al had gevult met jongenskleding al voor ik de 20 wk echo had gehad.
Haha elif, ik wou ook alles eerst groen. Maar we hebben voor appeltjesgroen met dikkie dik orange gekozen. ( We LOVE dikkie dik ) En de meubels worden helemaal wit. Als het af is (duurt nog wel een maand ) laat ik ff wat foto's zien! lovewinnie: wow! met allemaal goed das cool! supermoederinstinct dus
Hi, Wij hebben allebei vanaf het begin het gevoel gehad dat het een jongen zou zijn en vandaag is dat bevestigd....we krijgen een zoon
Mijn gevoel zei een jongen, mijn vriend dacht een meisje. Afgelopen vrijdag hebben wij te horen gekregen dat we een JONGEN krijgen. Voor mij een tweede zoon en voor mijn vriend na zijn dochter ook een zoon! We zijn super trots.
hier heb ik eigenlijk 2 kanten, bij de eerste hadden we beiden het idee dat het een meid was, we hadden zelfs geen officiele jongensnaam en meot zeggen dat dat een opluchtign was na de bevalling dat ze toch echt een meid was anders hadden we nog moeten kiezen voor een jongensnaam haha (we wisten het toendus neit) bij de tweede hadden we weer het idee dat het een meid werd maar met een echo met 24 wk was ie toch echt en jongen en meot zeggen dat ik er erg aan moest wennen en mijn man ook. en dat zag de echoscopiste ook die had echt zoiets van huh zijn julloie wel blij hihi . tjah we hadden er ook op gerekend dat het ff een omschakeling was maar we hadden dus oo keen duidelijke foto en was zeker een jongen erna is het nog regelmatig bevestingd en kon er steeds beter aan wennen, raar eigenlijk maar jah als je de hele tijd een ander gevoel hebt dan is eht echt wel ff wennen hoor. en ook pmdat we al een meid hadden dus jah hoe meot dan ineens met een jongen. maar we zijn helemaal 200% bijekomen hoor wi hem echt nietm eer ruilen haah tis zon schatje. echt een mama`s kindje hihi
Ja ik kan me dat helemaal voorstellen, ik zou ook ff 200% moeten bijkomen. Ik verwacht samen met me vriend echt een meisje, ik ben denk ik ook een echte meisjes mama. Iig is me vriend 100% een meisjes papa! Pff nog heel even wachten