Zat jullie gevoel goed?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Zina, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Was jullie gevoel juist?

1. Ja, we hadden het allebei goed

2. Nee, we hadden het allebei fout

3. Mijn man/vriend had het goed

4. Alleen ik had het goed

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Zowel mijn man als ik zijn ervan overtuigd dat we een meid krijgen (mijn man zei zelfs al voordat ik kon testen: het is raak en het wordt een meid:D).
    Morgenochtend hebben we de 20 weken echo, dus ik hoop dat de kleine zich laat zien, anders zitten we nog langer in spanning;).

Beidde oma's denken trouwens dat het een jongen wordt...

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Bij mijn zoontje: het eerste dat wij beide zeiden bij de posi test: het word een jongen!! wisten het zo zeker en bij 13,5 en bij de 20 weken duidelijk bevestigd.

Nu: mijn vriend weet het zeker het word een meisje ik twijfel: mijn gevoel zegt een meisje maar omdat ze bij mijn vriend zijn familie op 2 na alleen maar jongens hebben kan ik het gewoon niet geloven. Dus ga ik ervan uit dat het terug een jongen word alhoewel mijn gevoel blijft zeggen een meisje. Stomme is vorige keer hadden we alleen de jongensnaam en wisten toen geen meisjesnaam nu hebben wij dat omgedraaid! :p

3. Zina

Zina Niet meer actief

Jenala, wat spannend! Mijn moeder denkt ook dat het een jongen is. En mijn schoonvader ook. Ik hoop toch echt dat we zelf gelijk hebben :p Succes morgen, en als je het niet ziet ff springen he, dan wil het wel eens draaien.

4. Bij de 1ste zaten we er helemaal naast en moest ik echt even wennen dat het een jongen werd. We gingen er helemaal vanuit dat het een meisje werd.

Bij de 2de dachten we allebei een meisje en dat was ook zo.

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    bij de eerste zat ik fout, mijn man goed.
    bij de tweede, beide goed

6. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

vanaf dag 1 beide het gevoel dat het een jongen gaat worden...
    Moeder en iedereen om ons heen zeggen ook dat het een jongen gaat worden.
    De echo's wijzen al een aantal keren uit dat het een meissie is......

we wachten het rustig af. Ben heel benieuwd. Heb nog altijd niet zoveel vertrouwen in de uitkomst van de echo.
    het gevoel van een jongens- mama blijft bij mij sterker. Vind mezelf totaal geen meisjes-mama.

7. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Vandaag een echo gehad en zover ze het konden zien is het een meisje.......Ik zat er dus compleet naast, m'n gevoel zei echt dat het een jongen zou zijn:D.

Over 6 weken een 3d echo, hopen dat ze er vandaag niet naast zitten want ga nu toch echt kleding kopen:D

8. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Nou,mijn man en ik hadden gelijk!!!! We krijgen een meid:D
    Vanmorgen voor de echo geweest en ze liet het goed zien, dus voor 98% zeker een meid.
    Voor ons is dat zeker genoeg, dus we hebben gelijk een onwijs leuk jurkje en truitje gekocht;)

9. Zina

Zina Niet meer actief

Jenala, gefeliciteerd! Fijn dat jullie gevoel goed zat!

Rodayna, lijkt me idd lastig, vooral omdat jullie niet de enige zijn die denken dat het niet klopt!

Naad, jammer dat jullie er naast zaten! Meisjes kleding is gelukkig wel makkelijker te krijgen!

10. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Onze optie staat er niet tussen :D

Mijn vriend had het half goed en ik helemaal. Ik dacht 2 jongens en hij dacht een jongen en een meisje.

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    bij de eerste dachten we allebei een jongen bij de tweede dachten we allebei een meisje en bij de derde dachten we allebei dat het een jongen werd

12. Bri

Bri Niet meer actief

Mijn vriend had er sowieso niet zo´n gevoel bij, of het een jongen of meisje zou zijn. Ik had het bij beide zwangerschappen fout.
    Eerste keer was ik er heilig van overtuigd dat het een meisje zou zijn, maar toen ik m´n baby in handen kreeg zag ik er toch echt een piemeltje aan zitten - en mijn eerste gedachte was: heeee wat leuk, een jongen!
    De tweede keer dacht ik dat het vast weer een jongetje zou zijn, omdat ik op dezelfde manier droeg en ik me inmiddels niets meer kon voorstellen bij een meisjesbaby. Maar bij de geboorte zag ik toch echt wat anders tevoorschijn komen. En wat was (en ben!) ik blij met haar!!

Beide keren hebben we niet het geslacht van tevoren laten bekijken, overigens. Het is niet zo dat de echoscopisten het twee keer fout zouden hebben gezien.. (dat zou mooi wezen, hahaha)

13. Zina

Zina Niet meer actief

Ik vind het altijd zo knap als ouders het van ten voren niet willen weten! Ik zou dat echt niet kunnen :p

14. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Wij dachten dat het een jongen was, maar gisteren te horen gekregen dat het toch echt een meisje is! waren ff in de war haha maar helemaal blij en al roze geshopt

15. Zina

Zina Niet meer actief

Kan me voorstellen dat je even in de war was!

16. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik was er tot 11 weken van overtuigd dat ik een meisje zou krijgen. Met 11 weken stond ik in een winkel met een jurkje in mijn handen en dacht ik ineens: nee...het wordt helemaal geen meisje. Het was een heel sterk gevoel. Toen ik dat aan mijn vriend vertelde, vertelde hij dat hij een paar nachten daarvoor een hele duidelijke droom had over een jongetje. Dus vanaf dat moment wisten we allebei al voor ons gevoel dat we een jongen zouden krijgen. Bij de echo met 14 weken zag ik al een piemeltje (volgens de echoscopiste kon het nog alle kanten op, maar ik was overtuigd), en met 17 weken werd het dan echt bevestigd.

17. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik van begin af aan een gevoel dat het een jongen was en dat klopte ook! Nu denk ik een meisje ... hopen maar dat dat gevoel juist is ;)

18. Zina

Zina Niet meer actief

mikki, leuk dat je toch goed van gedachte verandert bent!

debski ik hoop het ook voor je!

Pff hier nog maar 8 dagen tot we het weten! :p

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Spannend Zina!!!!!:D

20. Zina

Zina Niet meer actief

Pff, echt spannend hoor! nog 6 dagen :p