Hoe is de kwaliteit van de trolley's van de Action? Ik zoek een trolley die je mee mag nemen als handbagage in het vliegtuig. Maar is het wat? Of kan ik beter ergens anders iets kopen?
Ik heb deze gezien: https://www.action.com/nl-nl/p/spilbergen-koffer-hollywood/ Nu zelfs in de aanbieding!
Ik heb al jaren 2 trolleys van de action. Een harde en een stoffen met extra voorvak voor een boek/tablet ofzo en een klein vakje, ideaal. Ik had ze in Nederland al dus ik denk dat ze al een goede 10 jaar mee gaan. Ik gebruik ze regelmatig
Deze heb ik voor mijn dochters gekocht. Echt prima koffers. Gaan ook geregeld mee uit logeren en worden regelmatig "stiekem" gepakt om mee te spelen. Blijven het prima doen.
Die harde gaat prima, moest bij ons uiteindelijk ook t ruim in op de heenweg...balen maar heeft hij ook doorstaan en rolt prima
Wat een positieve reacties! Dank hiervoor. Ik ben vanmorgen in de stromende regen maar gelijk naar de Action gegaan. Van de week lekker inpakken, op naar de zon!
Ik heb een oudje van stof op 2 wielen. Maar die mag richting kringloop. Is nu mee met lang weekend weg. Wat een ramp ding. Het is omdat hier geen action in de buurt is... We hebben ook nog een harde koffer en die is echt super fijn.