Weet iemand dat? Ik zit nu op 8dpo en mn temp ziet er best goed uit... ik heb nog nooit een temp gehad van 37.0 zonder ziek te zijn.. en nu toch echt!! ( op banner klikken! ) Maar nu vroeg ik me af wanneer ik mag teste?
hoi mamavannoelle, FF telt al af voor je wanneer je mag testen (de 5 onderaan de stats van vandaag.) Maar ik denk dat je op 12 dpo wel kan proberen.
In prinipe kun je twee weken na de eisprong een zwangerschapstest doen, ongeacht de lengte van je luteale fase. Als je eerder test, heb je kans dat het nog te vroeg is. Dus ik zou afwachten totdat je 13-14 dagen na je eisprong zit. Succes!
ik heb een LF van 11 dg. met 9 dagen PDO teste ik altijd al ligt positief. met 11 dg was de test duidelijk en 14dg PDO was de test zeer duidelijk
thanks ladies! Hëb me toch nog niet in kunnen houden... *Schaam* En heb een testje gedaan en er staat een lichte streep na 3 minuten... voor t oog direct zichtbaar maar slecht te fotograveren... zie topic vage testen...
nee dat is een hele vmk geworden... een posi test en vlak daarna ongi Terwijl zelfs de clear blue zwanger 1-2 zeid
ooh Dacht al, hoe kan dat nou, had onthouden dat je zwanger was maar niet meegekregen dat je een vmk hebt gehad. maar hopelijk snel een dikke positieve test!