1 test positief 1 negatief wel ongesteld ma weinig

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door junior, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. junior

junior Lid

8 nov 2010
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,
    fijn dat ik hier even mijn hart kan luchten.
    ik zit met het volgende ik heb gisteren 2 testen gedaan(ben wel ongesteld geworden na 11 dagen overtijd te zijn) maar nu zit ik met de volgende omdat ik zo moe ben en me zo anders voel dacht ik ik doe maar eens een test ookal ben ik ongesteld geworden (wel veel minder dan normaal maar wel helder rood) ik deed eerst een test van de da deze sloeg positief uit wel lichtjes maar er was een 2de streep dus ik gauw nog een test gedaan die van kv 2v5 en deze was negatief:( nu vraag ik mij af ben ik nu wel of niet zwanger ik ben dus wel ongesteld op het moment maar wel anders dan normaal maar als ik niet zwanger zou zijn zou er toch ook geen 2de streepje te voorschijn kunnen komen of heb ik dat nou mis?
    ik hoop dat iemand mij antwoord erop kan geven want ik ben even helemaal in de war een test zegt zwanger en de andere zegt van niet? ben ik nu wel of niet zwanger wat denken jullie??
    alvast super bedankt voor jullie reactie!:D

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    wat voor testen heb je gebruikt
    kruidvat en ??

xx

3. junior

junior Lid

8 nov 2010
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik van de da en eentje van kruitvat 2 voor 5 euro

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    oke.. heb je misschien een foto ..

ik heb toen ik zwanger was 4 dagen voor me nod een test van de kruidvat gedaan
    ( die overigens heel gevoelig zijn )
    en die kwam heeel licht positief..
    de dag erna ( 3 en 2 dagen voor nod )
    waren ze opeens negatief..

en op mijn nod had ik een knaltest

dus je weet maar nooit..
    misschien als je een foto heb dat het makkelijker is om mee te kijken

5. junior

junior Lid

8 nov 2010
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kan wel een foto maken alleen ik weet niet hoe deze erop moet zetten.maar de test moet toch eigelijk al een knaltest zijn naar 11 overtijd te zijn? (en toen wel ongesteld geworden maar anders dan anders)en ik snap niet waarom die van de kruitvat negatief uitslaat dan:(

6. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    als die van de kruidvat negatief uitslaat
    dan denk ik dat je op je nod moet wachten .. foto plaatsen kan alsje een bericht schrijft.. staat er boven allemaal dingen die je kan doen .. er staat ergens een foto plaatsen vierkantje..
    daar druk je op en dan kan je hem uploaden en toevoegen

7. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ooo sorry een paperclip .. bijlagen staat er dan

Deel Deze Pagina