Alweer mis...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jojoba27, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Na mijn eerste vroege miskraam in september was het meteen weer raak en waren we weer zwanger. Helaas vanmorgen gehoord dat het vruchtje is gestopt met groeien met 5+ weken.

Ben er helemaal kapot van.. 2 miskramen achter elkaar. Hoe verzin je het.

Zijn er meer mensen die meerdere miskramen achter elkaar hebben gehad? Heb nu een beetje het idee dat het weer alleen mij overkomt. Iedereen om mij heen wordt maar zwanger en blijft zwanger..

:cry:

Liefs Jojoba

2. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    heel veel sterkte :cry:
    heb er zelf 4 gehad,3 spontane en 1keer een windei

3. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

4! Dat is idd wel heel veel. Nu gaat alles goed?

Liefs Jojoba

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb 3x een miskraam gehad.... Maar niet zonder menstuatie ertussen...
    Maar nu gaat alles goed!
    Sterkte!

5. Supernanny

Supernanny Actief lid

10 jun 2008
    202
    0
    0
    Ik heb ook 2 miskramen achter elkaar gekregen. Mijn eerste kreeg ik 7 september 2008. De tweede heb ik nu 2 weken terug gekregen. Nu eerst maar weer eens ongesteld worden en dan verder met de volgende ronde. Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en moet over 2 weken naar de gynaecoloog, wij krijgen een chromosomenonderzoek.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen, ik weet helaas ook wat het is.

6. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ja ik ben nog maar kort zwanger,maar tot nu toe gaathet goed
    ik mag donderdag de 13de voor de 2de echo komen,ben benieuwd
    heb wel zware tijd gehad hoor,had het ook echt naast me gelegt,wou niet meer zwanger worden,idee dat ik dan mischien wel weer zoveel mee moest maken enzo
    maar werd onverwachtds zwanger en nu gaat alles goed,tot nu toe,en daar gaan we wel vanuit natuurlijk,alhoewle ik voor elke poep of scheet angst heb hoor,elke steekje en of drupje bloed,staan me haren overeind

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hier helaas 8x.
    1 Voor de oudste, 3 tussen de dames in en daarna nog 4.

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier ook 2 ma gehad en 1 mk
    Hier is het gewoon brutte pech

9. Zwangervanbrusj

Zwangervanbrusj Actief lid

13 aug 2008
    147
    0
    0
    Hier ook twee opeenvolgende miskramen gehad, nu wederom zwanger, spannend en eng tegelijk. Donderdag heb ik me eerste echo.

10. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    zie je Jojoba... echt waar meid.. het komt helaas heel erg veel voor dat mensen dit 2 of zelfs meer keer mee moeten maken...
    dat je 2 miskramen hebt gehad betekent echt niet dat je altijd een miskraam zult krijgen.. al is dat nu je grootste angst.... het komt goed....echt waar... voor jou komt dat kleintje ook.. en dan blijft het lekker warm 9 maanden in je buik..

xxx jose

11. Trees

Trees Niet meer actief

Het is inderdaad heel erg kl*te meid en helaas ben je niet de enige. Gelukkig kom je hier ook een boel vrouwen tegen die na meerdere miskramen toch uiteindelijk een gezonde zwangerschap krijgen. Daar moeten we ons maar aan vast klampen. Sterkte met alles!

Deel Deze Pagina