Vroege miskraam of...

Discussie in 'Miskraam' gestart door G89, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Dag dames,
    Ik wil even mijn vraag hier posten in de hoop, dat ik een duidelijk antwoord kan krijgen van iemand en dat het wat duidelijker word voormezelf.

Ik ben nu 2 maand gestopt met de pil. De eerst maand zonder pil cyclus van 28 dagen.
    Dus heb een cyclus van 28 dagen aangehouden. Nu was ik 2 dagen overtijd en had alle symptomen die bij een evt zwangerschap passen.
    Ook had ik zes dagen na mijn ei heftige krampen. Ik wist wanneer mijn ei was aan de hand van mijn slijm en de krampjes die ik voelde.
    Mijn gevoel zei gewoon dat het raak was, voelde steken in mijn zij/schaamstreek, was misselijk etc.
    En ja, toen ik afgelopen zaterdag niet ongesteld werd, werd mijn vermoeden toch sterker.
    Nu stond ik vanmorgen op en het bloed liep echt letterlijk naar beneden. In mijn boxer zat ook een stolsel.
    Vervolgens ben ik kruipend naar de badkamer gegaan.
    Daar kreeg ik zo'n raar gevoel door me heen. Alsof ik bijna flauw zou vallen, voelde me eerst heel koud, toen warm. Zag sterretjes.. Toen dat een beetje afgezakt was, ben ik kruipend weer naar boven gelopen. In bed gaan liggen, met gigi kramp in mijn buik. Heftiger dan menstruatie pijn. Dit hield ca 30 min aan. Nu komt het nog met vlagen terug.
    Ik moet overgens mijn tampon om t uur zeker verschonen, want dan zit hij al bom vol.
    Zou dit een vroege mk kunnen zijn?
    Want zo'n menstruatie herken ik echt NIET! Vorige maand was het lang niet zo heftig. Toen begon het met een beetje bruin verlies. En nu was het gelijk echt helder rood...

2. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Vervelend G89...

Heb je ook een positieve test gehad?

Ik weet niet of het een vroege miskraam is. Dat kunnen wij allemaal niet weten...

Al denk ik het persoonlijk niet.. Waarschijnlijk komt het door het ontpillen. Dat is nog maar 2 maand geleden. Ik had de eerste 2 a 3 maanden na de pil ook klachtjes als zere borsten, moe, heftig ongesteld zijn.. Echt ontpillen, je lichaam moet het weer zelf doen zonder hormonen.
    Je zegt ook dat je zo'n heftige menstruatie niet kent, maar ja.. Met de pil is het ook een ontrekkingsbloeding en dit is het 'echte werk', zeg maar...

Heel moeilijk! En balen dat je er zo'n last van hebt! Doe maar lekker rustig aan als het kan! In bed, paracetamol en een lekker warm kruikje!

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik heb geen positieve test gehad, dat wilde ik dus vandaag gaan doen.
    Ik snap dat je lichaam het nu weer zelf moet doen, maar voor de pil was het ook nooit zo heftig, niet dat het er letterlijk uitloopt. Die klachten daar trek ik me ook niet zoveel van aan, maar mijn gevoel heeft nooit ongelijk.
    Daar vroeg ik me af of dit herkenbaar was.
    Maar goed, ik lig lekker languit op de bank, warm kopje thee erbij. Hopen dat het wegtrekt.

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Soms is het maar goed dat we dingen niet weten. (en ik weet allemaal makkelijker gezegd dan gedaan ;) )

Wat je ongi betreft. Dat kan voor pil gebruik best anders zijn geweest maar je bent nu ook ouder en je hormoonhuishouding verandert nu eenmaal naarmate je ouder wordt.

Zo was ik voor mijn pilgebruik altijd ziek tijdens de eerste 2 dagen van mijn ongi, buikpijn/kramp en koorts. Gelukkig heb ik dat nu allemaal niet meer.

Toen ik een vmk kreeg bij 5.5 week was dat juist veel minder dan een ongesteldheid maar dat is ook bij iedereen anders ...

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Soms is het maar goed dat we dingen niet weten. (en ik weet allemaal makkelijker gezegd dan gedaan )
    Quote : Ellenk

Ik denk dat je gelijk heb! Dat zat ik me dus nu ook al te bedenken.
    Toch maar goed dat ik gisteren geen test had gedaan. Wat als die wel positief was geweest, dan was ik gelukkig geweest net als mijn vriend.
    En dan was vandaag een nog rotterige dag geweest, dan dat het nu al is ;)

Deel Deze Pagina