Heel lichtrose schaduw?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Paarse80, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hé meiden,ik gebruik de nuvaring. We hebben al 2 zoontjes en wij zijn er blij mee. Ik zou afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden (ring er zondag uitgehaald) maar dat werd ik niet. Donderdagavond, vrijdagmiddag en vanmorgen heb ik getest, maar er komt een soort schaduw te staan. Je kunt het geen streepje noemen. Ik kan geen foto plaatsen, want er is dan niks op te zien. Ook is het streepje/schaduw van donderdagavond en vanmorgen ongeveer hetzelfde. Het is niet duidelijker geworden.En nu? Zou het dan niet goed zijn, of moet ik nog een paar dagen wachten om weer te testen?

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    O ja, ik heb de K2v5 gedaan. Die hebben toch het minste HCG nodig?Bij mijn vorige zwangerschappen zou ik nu al een dikke streep hebben.

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hoi,

Een schaduwstreep is doorgaans negatief, maar ja ik heb de test niet gezien dus zeker weten doe ik het niet.
    Misschien inderdaad een paar dagen wachten en dan opnieuw testen.

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik zou het gewoon even dagen aankijken (moet altijd lachen als ik dat advies geef.. eerlijker zou zijn. het is verstandiger om 2 dagen te wachten, ik zou zelf elke dag testen;))
    En word je niet ongesteld dan kun je contact opnemen met een arts.

Ik weet niet wat jij ziet als een schaduwstreep. Sommige mensen zeggen een vage test te hebben en dan vind ik het zo vreselijk duidelijk. Andere mensen hebben een vage streeo en dan kan ik met de beste wil van de wereld geen roze ontdekken.

Als er echt een roze resultaat is. zonder twijfek roze dan denk ik dat er hcg wordt waargenomen. Zoniet dan denk ik dat je zo'n typisch kv2v5 resultaat hebt;)

Deel Deze Pagina