Zaterdag en Zondag..

Discussie in 'De lounge' gestart door Mus, 14 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Mus....

Nou lekker dat er wat visite is geweest dan toch ;)

Ik herken het meid ik ben ook zo lang bezig geweest,we bedoel ik,maar goed ik had wel een een hoop leuke ideetjes op kunnen doen ;)

Nou gelukkig dat we je door je verveling heen hebben geholpen :)

2. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Hai Patrieske, Jaa.. we hebben de eerste werkdag er zelfs alweer opzitten, wat gaat het snel! Zit nu alweer voor het volgende weekend dingetjes te bedenken :) Hihi..

3. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Nee, ik geniet intens van de zaterdag en zondag! Zaterdag moet ik werken, maar smiddags ben ik vrij. Huishouden doen en boodschappen doen en daarna lekker op de bank ploffen en het relaxen kan beginnen! Zondag asociaal uitslapen en gewoon doen waar ik zin in heb. Nee, heerlijk!

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Vervelen vind ik heerlijk. Zaterdag doen we boodschappen en lekker lang koffie drinken, naar de gezellige kroeg alhier, naar familie of winkelen. Om een uur of vijf lekker een wijntje en languit op de bank, film kijken, liflafjes eten....

Zondag meestal huis opruimen, met Lena spelen en mijn man gaat dan dingen poedercoaten (voor zijn motorblok en voor andere mensen) in de schuur. Kan ik lekker Buitenhof kijken en daarna alle foute woonprogramma's en uitgebreid koken.

Kortom, weekend = heerlijk! De rust die ik had voor we Lena kregen is er niet meer, dus geniet k dubbel van de momenten waarop ik niets hoef te doen, en Lena slaapt.

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Mus.

Nou deel het even wat heb je al bedacht hahahah,misschien een mooi idee voor ons,al moet ik zeggen dat we ons aankomende week niet vervelen want het is hier carnaval en voor ons het eerste jaar dat de oudste mee kan gaan ;)

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Omdat mijn man door de week werkt en ook op verschillende tijden is het weekend voor ons handig voor visite. Daar komt hij door de week niet aan toe. En klussen gebuerd ook wleeens in het weekend. Nu helemaal met de babykamer.

Maar vervelen doen wel soms ook wel hoor. maar dan a ik wat schoonmaken of een filmpje kijken.

7. Ik verveel me nooit in het weekend.
    Mn lief is alleenin het weekend thuis, en kom soms tijd te kort.
    Maar ik kijk altijd uit naar de weekenden, omdat hij dan thuis is, zaterdag & zondag zijn de mooiste dagen van de week :D

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik moet gemiddeld zo'n 3 zondag in de maand werken en zaterdag ben ik meestal vrij.
    Als ik het hele weekend vrij ben vind ik het heerlijk, ookal doen we niet heel veel bijzonders. Maar gewoon samen zijn met het gezinnetje.
    Wat klusjes in huis, boodschappen, tussen de middag ergens een broodje eten, een bakkie doen in ons stamcafeetje, bij vrienden op visite of visite ontvangen. 's Avonds lekker languit op de bank een filmpje kijken, heerlijk...

Deel Deze Pagina