Lijkt mij leuk om onze gemaakte maaltijden van Hello Fresh (of andere maaltijd boxen) met elkaar te delen. Vond je het makkelijk/lekker/snel op tafel? Wij hebben 5 maaltijden per week van Hello Fresh. Gisteren heb ik de udonnoodles met pittige pindasaus, komkommer, avocado en koriander gemaakt. Snel op tafel en lekker. Vriend miste wel een stukje vlees
Wij hebben net de hello fresh box een tijdje stopgezet, omdat de maaltijden zich een beetje aan het herhalen waren. Misschien over een paar maanden weer.
Wij hebben het een poos gedaan maar we vonden het toch wel even duren voor we steeds een maaltij op tafel hadden na een dag werken en huilende kindjes...als het wat sneller kon..
Ik ben er wel tevreden over. Vind t ook leuk om te koken. En hoef niet te verzinnen wat we gaan eten. Hoef er de deur niet voor uit. Als ik nu naar de supermarkt ga, geef ik ook tussen de €10 a €15 uit aan avond eten. Dus voor ons is t niet duurder.
Ik vond HF altijd heel lekker en handig, maar de kinderen vonden het vaak niet super en het is een stuk duurder dan als ik zelf alles koop. Dus wij zijn weer gestopt.
Ja wij dus ook, terwijl we ook geen pakjes en zakjes koken en verse groenten snijden en ook niet alleen maar avg eten. Je zou denken dat het dus niet uitmaakt maar toch moeten we met hello fresh meer handelingen doen ofzo. Daarbij deed ik het vaak za/zo/ma maar de maandag/dinsdag zijn we altijd het laatst thuis uit werk. Ook niet ideaal. Maar toch ik vond het wel fijn om niet steeds het te hoeven bedenken!
Hier met HF ook altijd langer bezig en vaak ook meer pannen etc nodig, dus daarna ook meer afwas... speelde ook mee in mijn besluit het stop te zetten.
Dit ook nog: ik vind het lekker en ook de afwisseling was leuk. Maar hier is de peuter er ook niet wild van.
Wij hebben Marley Spoon en zijn heel erg tevreden. Hadden eerst altijd HF maar waren niet meer tevreden. Sinds een maand of 3 MS en hooguit 2 keer iets gehad wat we minder lekker vonden.
Wij hebben ook hellofresh, over het algemeen erg lekker! Laatste tijd idd veel herhaling en veel met aubergine bijvoorbeeld. Laten vriend en ik dat nou allebei niet lekker vinden Dus nu even gepauzeerd tot ik weer genoeg lekkere gerechten zie. Wij hebben altijd 4 gerechten per week
Hier ook nooit inspiratie! Dit lijkt me ideaal. Ik vroeg me af, mijn man is een grote eter zit er echt genoeg in voor 2 pers?
Ik heb een air flyer gekocht een XXL en daarbij krijg je 1 box voor 3 maaltijden er gratis bij. Maar krijg deze box pas op 31 januari. Ben benieuwd,