innesteling of ongesteld?? last van lies..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Milou1990, 29 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milou1990

Milou1990 Actief lid

12 mrt 2015
    395
    91
    28
    Ik weet bijna 100 % zeker dat mijn eisprong vorige week donderdag was. En heb nu vanaf gisteren bruine afscheiding net bij het plassen verloor ik echt wat bloed. Zou dit innesteling kunnen zijn. En wanneer zou ik dan kunnen testen?? Heb vanaf vanmorgen enorm last van mn lies en af en toe echt kramp in mn buik..

2. IrisN

IrisN Niet meer actief

Zou kunnen. Ik had vanaf de innesteling ook bruin verlies.. Soms bloedverlies, bijvoorbeeld na de seks. Helaas bij mij niet goed afgelopen, maar was toen wel zwanger. Zou dus zomaar kunnen! Hoop het voor je! Liefs

3. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Zou goed kunnen.
    Ik had het ook toen ik zwanger bleek.

Zonet had ik ook bruinverlies, terwijl ik echt een regelmatige cyclus heb en zondag op zn vroegst ongesteld moet worden. Heb ook bijna geen bruinverlies normaal voorafgaand aan een menstruatie. Dezelfde kwaaltjes ook als jij nu.

Zal voor je duimen!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Als het doorzet, vrees ik dat je gewoon ongesteld bent geworden.
    Blijft het hierbij, dan kan het een innestelingsbloeding zijn.
    En dan kun je over een paar dagen testen.

5. sirine

sirine Lid

26 mei 2015
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij hetzelfde verhaal.. eisprong is zondag of maandag geweest, dat was te zien op de echo. Nu al twee dagen last van donkerbruin donkerrood afscheiding.. soms vegen roze bloed. Weet zeker dat dit geen ongesteldheid is.. denken jullie een innesteling??

6. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Mijn ervaring: Toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik rond de periode dat de innesteling moet zijn geweest een paar uur vreselijke spierpijn gevoelens in mijn liezen gehad... Rond 6 weken verloor ik 3 dagen wat bruin bloed, volgens de vk oud bloed van de innesteling.

7. oumjawhara32

4 mei 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had bij mijn eerste zwangerschap geen bruinverlies voor mijn nod en was toch zwanger

Deel Deze Pagina