jij durft! Ik heb nog nooit mijn haar geverfd, zelfs geen kleurspoeling. Ik ben nu al zenuwachtig voor als ik grijs wordt. Ik wil namelijk exact dezelfde kleur...
Haha, is voor t eerst in 6 jaar tijd dat ik me eigen kleur WEer heb. Heb al zo veel gehad qua verf maar me inspiratie is op.
Ik zou ook voor paars gaan. Dat voorbeeld vind ik echt geweldig. Zou het zelf niet durven. Ik ga meestal voor mahonie. Kan soms ook wel erg fel uitpakken. Ik vind het kapsel trouwens geweldig. Heb het ook ooit zo gehad en toen met auberginekleur. Dus iets minder gewaagd als het voorbeeld.
Totaal geen verstand van dus mijn advies moet je niet vragen. Wil wel ff zeggen dat ik je kapsel heel gaaf vind! Had je het hiervoor lang? Wat een lef!
Ik heb half 4 een afspraak staan. Ik ga voor de paars roze kleur van de foto! Misschien dat ik de lichtere kleur vervang voor blauw. Dus ben heel benieuwd vind er echt wel vet! En vooral spannend. Wat mensen er van vinden enz. Ik ben ook de enige bij mijn dochter op school die van zo extreem houd. De rest is erg netjes. Sommige zelfs bekakt.
Bedankt! Vorig jaar januari had ik lang haar op de helft van mijn rug. Ik leek wel ma Flodder. Is voor t eerst lang geweest toen. Heb t er in 1 keer helemaal af laten knippen. Begin dit jaar had ik een schuine Bob. Toen weer naar kort gegaan maar langer als dit denk dat er nu weer 5 cm af is. En nu wou ik weer heel kort. Dus vandaar dit kapsel lekker stoer en pittig!
ik wilde net neerzetten blauw en zwart Wel een fotootje van het eindresultaat hoor...ben heel benieuwd
Stoer! Hou er wel rekening mee dat die felle kleuren snel eruit zijn. Mooie kleur in de winter vind ik: aubergine, mahonie, kastanjebruin. De warme tinten zeg maar. Of je kan langs de kinky kapper, die zijn ook altijd wel heel goed in kleurencombi's. Succes!
cool kapsel! ik vind heel blond altijd gaaf.zou t zelf willen maar durf niet haha! of anders idd donker paars tint.roze vind ik snel 'goedkoop' staan zeg maar...