hej meiden, zien jullie ook iets of wil ik echt te graag iets zien dat ik het mezelf inbeeld. alvast bedankt voor het kijken in ieder geval fijne dag allemaal groetjes Dietje
Ik denk wel wat te zien...........maar het ene moment denk ik JA ik zie wat en dan is het weer weg. Heb je de foto binnen de afleestijd gemaakt?
@Dietje, Ik lijk heel vaag iets te zien als ik het beeldscherm kantel, maar je foto's lijken niet helemaal superscherp.. spannend!
@sloppyslayer; bedankt voor je reactie, het verscheen vrijwel direct, en heb er gelijk (na 2 min) een foto van gemaakt.. werd er zo onzeker van, den vraag het hier hihi
@Joolzz, dank je wel voor je reactie dat kan wel kloppen, mijn camera is niet helemaal goed, hij heeft kuren met scherpstellen
sorry ik zie niets.... ik heb dat ook weleens gehad. dat ik bij het raam stond en dacht een streepje te zien maar als ik bij het raam weg liep zag ik niets.
Op de eerste foto denk ik wat te zien, maar op de tweede foto zie ik geen tweede streepje.... Afwachten dus helaas en over een paar daagjes weer testen.
hoi, op de eerste zie ik waar het streepje ongeveer moet staan wel wat donkers, maar op de 2e niet. Erg hè dat w88?? Ik had gisteren ook mijn testen hier neergezet, ben ook erg onzeker er over.. maar we moeten gewon nog ff wachten... ik ben niet zo geduldig...
sloop dat raampje er eens uit en maak dan nog eens een foto, zonder de reflectie kun je het beter zien. Op de eerste foto denk ik meer te zien als op de andere. Spannend! Wat voor een test is het?
Ik denk wel iets te zien... Lekker spannend zo he.. Succes met wachten! En hopelijk morgen of overmorgen een duidelijk 2e streepje!!
ik denk wel wat te zien, heel licht. morge nog een testje doen misschien is hij dan wel donkerder succes
Ik zie hem juist op de tweede wel. En inderdaad misschien helpt het om een foto te maken zonder raampje ervoor!
Ik zie niets sorry! Ik duim natuurlijk wel voor je. Maar op foto zal het sowieso onduidelijker te zien zijn dan in het echt.
Als ik mijn beeldscherm kantel zie ik op de 1ste foto wel iets.. Ik weet niet welke testen je gebruikt maar ik zou de testen van de KV2V5 kopen.. Deze zijn erg gevoelig en zouden al wel een duidelijke lijn kunnen geven. Ik duim voor je
Ik zie op geen van beiden wat eigenlijk....maar heb dan ook net m'n nieuwe lenzen in...misschien nog wennen..hihi..morgen weer een testje!
Als ik mijn lappie kantel dan zie ik op de eerste foto een heeeeeeeel licht streepje. Op de tweede zie ik niks. Ik ga voor je duimen en hopelijk heb je morgen met een nieuwe test wel een mooie duidelijke tweede streep!
hej allemaal, super bedankt voor jullie reactie's! ik heb deze testen van babyboom, had ik nog in huis liggen. morgen ga ik gelijk even naar de kruitvat om een 2v5 te halen maar nog even een vraagje he, heeft het dan zin om mijn ochtend urine te bewaren? of werkt het dan niet meer? sorry ben een beetje blond, bij mijn dochters kwam ik er pas na 9 weken achter dat ik zwanger was. ben 2 keer door de pil heen zwanger geworden namelijk.... groetjes Dietje
Ik test met de KV2v5 s'middags duidelijker dan met ochtendurine dus je kan ook gerust s'middags testen moet je er alleen wel voor zorgen dat je dan 2 uur niet drinkt en niet plast. Succes