Ik ben benieuwd. Ik geef bv op vraag en doe net als ik al eerder las: slapen, voeden, spelen, slapen etc. Alleen om 7 en 11 uur 's avonds bepaal ik de voeding. Dus als ik dat zondag ook doe, lijkt mij dat er voor Floortje weinig verandert...?
Wij hebben geen superstrak schema dus ik denk dat dat wel losloopt uiteindelijk. Maak me meer zorgen om wanneer hij wakker wordt.. Hij is nu al een en al energie om 6 uur (en heeft vaak ook nog helemaal geen honger dan) dus vraag me af of wij er straks om 5 uur uit mogen...
Toch nog een voordeel gevonden van het niet hebben van een ritme! Ik voed Milan gewoon op verzoek en die tijden zijn elke keer zo verschillend, met slapen is het precies zo, dus hier wat dat betreft geen probleem!
Ik denk dat Nana zichzelf wel weer in een nieuw ritme krijgt dus maak me er niet veel zorgen om en ach anders de volgende dag alles proberen te verschuiven
Ik verzet zondag om een uur of 10 de klok pas. Dat scheelt mij een hoop frustratie, omdat je dan niet al erg vroeg beneden zit. Voor de rest schuif ik dan een beetje en gaan we gelijk in het nieuwe ritme over (hoop ik )
Ik had er nog niet eens aan gedacht... Ik denk dat ik morgen en zaterdag telkens een klein halfuurtje ga proberen te rekken en dan zien we wel.
Hm, ik ben zeker heel overdreven... Ik ben 3 weken geleden al begonnen met het nieuwe ritme te verschruiven! Maar het gaat nu al heel goed! Ik maak me geen zorgen. Aaron gaat nu om half 8 naar bed (wordt dus half 7) en hij wordt om half 9 (half 8 ) wakker!
Ik lees dat de meeste het gewoon erop aan laten komen. Was ik zelf ook al van plan. Hoop niet dat we zondag allemaal om 6 uur beneden zitten met onze kleintjes
Als doorgewinterde controlfreak was ik Juul haar ritme ook al een beetje aan het verleggen, maar Juul is de laatste week sipjes en ziekjes dus van ritme is geen sprake meer. Komt eigenlijk wel goed uit, ik rommel lekker door en als ze weer beter en uitgesprongen is, komt er wel weer een ritme. Vanochtend op de radio (538) hadden ze een heel kort door de bocht berichtje dat een of andere prof had onderzocht dat de helft van de babies last heeft van de wintertijd.
Ik zie wel hoe de kids het doen. Ik heb geen ritme dus dat veranderd niet. Gewoon met je kids mee gaan dan went het het makkelijkst is mijn ervaring.
Hier was het nieuwe tijd 10 voor 5..... geeuw........ Nou is meneer altijd wel vroeg wakker, maar dit is wel afzien
Hier helemaal gaos, normaal 8 uur, nu was het dus 7 uur(zomer), maar wintertijd 6 uur . Ben benieuwd hoe de rest van de dag gaat verlopen