Hier ook een uurtje eerder. Normaal 6/6.30 (dat is al vroeg) nu 5 uur Ben er echt niet blij mee. Het zal ook nog wel ff duren voordat het nieuwe ritme er in zit. Het is toch een biologische klok wat ze hebben.
Hoi, OOk ik zat om 5 uur nieuwe tijd al beneden met mijn zoontje van 1,5 jaar...tja hij is normaal om 6 uur wakker, dus logisch...ook mijn dochtertje van 12 weken was nieuwe tijd 5.30(normaal 6.30 a 7.00). Ik hoop dat ze zich gauw aanpassen, want 5 uur vind ik wel heeeeel vroeg.
Ja hier ook.... Pfff... Zes uur vind ik al te vroeg maar 5 uur is helemaal een feest zeg... *dikke oogjes* Natuurlijk ben ik ook te laat gaan slapen..
Pfff... nou wij zijn de hele avond met Louise in de weer geweest (volgens mij krijgt ze een kies) en vanochtend was het half 6.... *gaaaaaappp* Dat is best balen dan, dat ik vandaag geen uitslaapdag heb
ik was dus gelukkig/helaas niet de enige. Nou maar hopen dat onze kleintjes gauw weer een normaal ritme oppakken! (want idd tam, 5 uur vind ik ook heeeeel vroeg, ondanks dat onze kleine ook zo'n vroege vogel is) Maar wel heerlijk hoor, ff zo'n klaagmuur
de onze werd rond 6.30-6.45 wakker, normaal 8.00-8.30. dus eigenlijk iets vroeger. maar met wat ik hier lees, mag ik absoluut niet klagen. ik hoop voor jullie dat het snel weer wat later wordt. Groetjes, Miranda
nou, hier voorbeeldig hoor Normaal word ie rond 7 uur wakker maar nu was het ongveer 8 uur ( nieuwe tijd he ) Ik heb geluk gehad
Wij hebben Dax bewust een uur later in bed gelegd. Het was dus maar liefst 21.30 uur gisteravond voordat hij naar bed ging. In de hoop dat hij zijn normale uren zou slapen. Maar meneer besloot om 5.17 uur vanmorgen nieuwe tijd dat hij wel genoeg geslapen had.... Waar komt die uitdrukking "slapen als een baby" vandaan?"...............
Goedemorgen hier was het vanochtend 5.30 PFff was nog zo moe. Hoop dat ze snel het nieuwe ritme erin heeft. Had haar gisteravond een uur later op bed gelegd maar hier maakte dat niets uit.
Goedemorgen meiden.. Gisteren is Xavièr gewoon om 19.30 uur (oude tijd) naar bed gegaan. En hij werd net om 7.30 uur nieuwe tijd wakker. Heerrrrlijk.. (Xavièr slaapt vaak tot een uur of 9 uit, lekker hoor!)
hier was lucas al om 05;45, normaal word hij rond 06;45/07;00 wakker. maar het was nou precies een uur eerder. dat was wel ff afzien. hoop dat hij snel het nieuwe ritme oppakt.
Jelina was om 8 uur nieuwe tijd wakker. Dus ik heb ook niks te klagen! O ja, en het was de 2e nacht in haar grote bed!
Nou ons zoontje was ook veel eerder wakker dan normaal. Dus we moesten even rekken met de fles om maar een beetje ritme er in te krijgen vandaag.... En hij lijkt nu nog steeds wel van slag. Hij slaapt normaal altijd heerlijk nog een paar uurtjes na zijn fles, maar ligt nu alleen maar te piepen. Gezien de reacties lijkt het bijna wel of ze het aanvoelen Of het is allemaal erg toevallig.....
Hier was het 7 uur Vannacht wel 2 keer geweest maar na het voeden weer gaan slapen. Mijn 2 dochters waren om half 8 wakker. Het viel mij dus alles mee
Hier gelukkig geen probleem, ik had vrijdag en zaterdag een half uurtje gerekt zodat ik gisteren de laatste fles om 22.00 uur heb gegeven ipv om 21.00 uur. En vanmorgen sliep ze zelfs nog half om 9.00. (onze gewoonlijke tijd) Ik hoop dat jullie ukkies snel weer in het 'oude' ritme zitten!