Nena kwam om half 9 ipv 8 uur en ze ligt nu nog te slapen dus wanneer ze dat nog een kwartiertje doet heeft zij het nieuwe ritme ook al te pakken.
Mazzelaars! Die van mij kwam al om 5.00 uur nieuwe tijd, snik. Heb hem met eten wel alweer goed gekregen, dus hoop morgen om een betere ochtend.
Eva werd wakker om 5 uur oude tijd (oftewel, 4 uur dus, maar dat klinkt meteen zo ernstig ), maar zit nu net in de 11 maanden sprong (terwijl ze nog geen 10 maanden is ). We zullen wel zien, het is hier nu toch 1 groot rommeltje. Ik hoop alleen echt dat ze 's nachts wel redelijk goed blijft slapen. Maar over het algemeen gaat dat best goed als ze overdag niet slaapt.
Fijn om te lezen dat ik toch echt de enige niet was die om 5 uur al beneden zat. Mijn zoontje was om 12.00 ook echt kapot, sliep al in de kinderstoel(ja wat wil je, vanaf 5 uur wakker...) OOk mijn dochtertje meldde zich dus een uurtje eerder, maar zij leek dus wel aan te voelen dat het te vroeg was, want ze wilde daarna direct weer naar bed om nog vol 3 uren slaap te pakken, heerlijk! OOk nu ligt ze alweer 2 uur te tukken, terwijl ze normaal meer wakker is overdag, maar ze zit volop in de 3-maanden sprong(gisteren echt haast niet geslapen). Snoopy, jee slaapt Eva overdag helemaal niet meer? Groetjes
Ja die van ons is toch echt wel van slag hoor. Hij wilde vanmiddag niet slapen en is maar aan het jengelen en jengelen. Mijn man geeft hem op dit moment de fles boven in zijn kamertje en hoopt dat hij hem slapend in zijn bedje kan schuiven hahaha. Zuch....
Ze zit nu in de 11 maanden sprong en slaapt overdag in ieder geval niet in bed... ik probeer het elke keer wel, maar ze wil gewoon echt niet. Ze doet soms hazeslaapjes in de autostoel/kinderwagen/aan de borst, maar dan hooguit 20 minuten en dan hooguit 2x per dag. Maar ze is verder best vrolijk als ze kan spelen (ik was net in de stad en dat vond ze niet leuk), ze heeft alleen enorme wallen onder haar ogen . Ze heeft vandaag 20 minuten aan de borst geslapen en daarna niet meer en als ik haar nu zo zie gaat het ook niet meer lukken. Vanavond dan maar vroeg erin, morgen moeten we toch ook vroeg op. Ze sliep trouwens sowieso thuis nog maar anderhalf uur, van 10:30 tot 12:00. Maar is toch anderhalf uur slaap die ze mist. Het komt gewoon even niet zo lekker uit hier, de wintertijd en de sprong . TruusdeMier, ik was 23 december uitgerekend.
Hier is er nog een van slag Ik ben blij dat hij nu eindelijk even slaapt. Maar daar heb ik wel de hele dag over gedaan, meneer wilde echt niet slapen. Hij slaapt zoiezo al heel rommelig de laatste 3 weken. Wordt s'avonds en s'nachts steeds huilend wakker. En om 6 uur is ons mannetje echt klaar met slapen. Vanmorgen waren we dus "gezellig" om 5 uur nieuwe tijd beneden Ik hoop dat hij gauw, weer lekker de hele avond en nacht door gaat slapen, want dit zijn wel hele lange dagen Liefs, mussie
Hier is er ook 1 helemaal van slag Hij kwam om 08 uur nieuwe tijd, sliep om 10 uur weer. Maar dat was maar voor een uurtje. Toen om 14 uur weer naar bed en hij werd na 1 uur weer wakker. Hij is niet te genieten, en ik ben ook niet helemaal lekker. Zal blij zijn als het zo 19 uur is, kan ie mooi op bed.
Hier is het wonderwel goed gegaan vandaag. Wel een uurtje eerder wakker, maar de rest van de slaapjes gewoon op tijd. Heel vreemd, had gedacht dat álles een uurtje eerder zou zijn. Nou ja, wel fijn!
de onze heeft zich in de loop van de dag aangepast, had zijn ochtenslaapje verlengd, dus ik loop weer op schema. als het zo blijft zit ik weer goed.
hier hetzelfde hoor altijd al zo geweest, ik leef ook meteen naar die tijd (ga niet terug lopen denken)