's nachts is het hier de laatste dagen toch al feest Nu ligt meneer net in bed, een uur te vroeg volgens de nieuwe tijd. Ben benieuwd hoe vroeg het morgenochtend wordt.
hier ging het de hele dag goed, heb gewoon de voedingen verschoven en had gehoopt dat hij ook zijn laatste slaapje (de nacht) ook zou verschuiven. helaas, ik heb zelfs het idee dat ik hem niet van 7.30 (oude tijd) af kan halen. dan is hij dus om 05.00 wakker vanaf nu..... hoe doen jullie dat toch? ik heb alles opgeschoven vandaag, maar om 18.30 oude tijd begon hij eigenlijk al te mekkeren dat hij slaap had, dat is nu dus om 17.30 al.
Hier geen problemen. Marijn werd om 6.30 nieuwe tijd wakker en ging om 19.15 weer naar bed. Ook zijn middag slaapjes waren normaal. Ik zou niet teveel gaan rommelen, over het algemeen herstellen de kids zich wel met een paas dagen. @Snoopy: de 11 maanden sprong is heftig!
Dan gaat de klok alweer vooruit Hier normaal om 8.30 wakker, vanmorgen zat ik al om 5.45 nieuwe tijd beneden
Hier normaal 8.30 - 9.00 en nu 7.30. Nog niets te klagen Gister is het niet gelukt om te schuiven.. dus vandaag proberen we vrolijk verder.
gisteren om de normale tijd naar bed 20.00. toch een uurtje eerder wakker vandaag. 7.00uur. het duurt een paar dagen, dus we gaan vrolijk verder.
Hier is het nooit een probleem geweest, we laten het er maar een beetje op aan komen en als ze 's avonds moe lijken, gaan ze iets eerder naar bed. Duurt geen week dan is iedereen gewend. De klok vóóruit, dat is veel erger . Dan is het in 1 klap 's avonds langer licht, daar moeten ze wel even aan wennen.
het ging hier goed, totdat gisteravond half 7 (normaal natuurlijk half 8), sophie was niet te genieten. tja het was eigenlijk natuurlijk bedtijd, dus we hebben haar om kwart over 7 maar op bed gelegd, terwijl ze 's middags nog van 4 tot 5 geslapen had.
Hier ging het eigenlijk supergoed. Gister om kwart voor 9 nieuwe tijd wakker. Normaal is hij ook om kwart voor 9 wakker. En gister gewoon om half 9 nieuwe tijd gaan slapen. Vandaag weer om kwart voor 9 wakker. Eigenlijk dus hetzelfde als altijd.
Hier ook waardeloos, 's ochtends was het te doen, wel te vroeg: half 7 terwijl het anders vaak half 8 was. Maar hij heeft nog 1,5 uur doorgeslapen bij ons in bed. Vanmiddag een middagdutje van 2,5 uur! gedaan op z'n normale tijd. En gisteravond en vanavond was het hommeles rond etenstijd. We eten meestal na 6-en, nu begint hij dus om half 6 (nieuwe tijd) mega te zeuren en jengelen omdat ie wil eten. Niks is dan ook meer goed en gaat om alles huilen. Uiteindelijk toch normale tijd (7 uur) naar bed gegaan. Ben benieuwd of hij er morgen aan gewend is.. Alleen dan is het zo leuk dat hij bij mn schoonouders eet en die eten al om half 6 (nog niks wennen dus..)
Hier ging het dramatisch! Maar was vorig jaar ook al zo, dus had niet anders verwacht. Jesper was vanochtend als om half 5 nieuwe tijd wakker helaas. Verder ging de rest van de dag wel goed. Hij lag er om half 8 weer in. ben benieuwd hoe het morgen vroeg is.
Gelukkig ging het vandaag best redelijk. Vigo was nog wel iets te vroeg wakker (half 7) maar oke... geen man overboord! De rest van de dag kwamen we best dicht in de buurt van de oude tijden. Alleen vandaag half uurtje eerder naar bed, want het manneke was écht moe! Ben benieuwd hoe het morgen gaat...
Eva was vanochtend om half 6 wakker . Dus eigenlijk hetzelfde als altijd, maar door de wintertijd een beetje vroeg. Terwijl ik haar gisteravond toch nog laat op bed heb gedaan en dus nog later omdat het nu wintertijd is. Vandaag ook weer de normale tijd op bed gedaan, dat gaat gelukkig goed, geen extreem gejengel ofzo. Ben benieuwd wanneer het weer een uur of half 7 wordt 's ochtends. En zo niet, dan begint voor ons voortaan de dag om half 6 . We hebben hier overdag geen vaste tijden, dus dat is makkelijk. Als ze 12 uur of langer heeft geslapen, krijgt ze eerst te eten, anders ga ik haar eerst wassen en aankleden en zelf douchen.
Hier was het vanmorgen 5.25 uur (bij 20.45 uur naar bed gaan...). Na een lange tijd kletsen in bed weer in slaap gevallen tot 8.30 uur. Daarna nog standaard anderhalf uur geslapen 's morgens maar 's middags op de opvang nog geen half uur. Gevolg dat hij vanaf 19.00 uur niet meer te genieten was en tijdens de fles van 20.00 uur in slaap viel. Heb hem slapend zonder tanden te poetsen in bed gelegd om 20.30 uur. Helemaal kapot. Hopelijk gaat hij binnenkort 's nachts weer eens wat beter slapen want dat is pet de laatste tijd. We hoeven niet uit bed maar hij is wel regelmatig wakker 's nachts waardoor we zelf ook vaker wakker zijn. En dan erg vroeg wakker.... Dacht dat we net van de 11 maanden sprong verlost waren...
Eva is ook wel vaak wakker 's nachts en gaat dan liggen kletsen, soms een beetje huilen, maar gaat dan ook zelf weer slapen. Ik vind dat eigenlijk wel heel lief... en Eva gaat echt niet meer slapen als ze 's ochtends wakker wordt, dan moeten we minstens 3 uur verder zijn.
Ja dat is hier dus precies hetzelfde. Alleen 's morgens wil hij nog wel eens af en toe in slaap vallen maar dat kan dus soms ook wel anderhalf uur duren....
Oh, zo lang laat ik Eva niet liggen, dat gaat niet werken. Vanochtend bijna een half uur laten liggen, maar toen liet ze wel heel duidelijk merken dat ze het niet leuk meer vond .
Daar zijn we wel heel blij mee dat dat hier meestal wel goed gaat. Hij heeft 6 knuffellapjes in bed liggen en volgens mij vertelt hij ze allemaal een ander verhaal...