Joehoeee.. hier is het gelukt met het nieuwe ritme. Hij heeft zich om half 7 wel even gemeld , schone luier en weer terug op bed.. maar hij word nu pas wakker (slaapkop) .
En ik dacht dat die van mij er geen last van zou hebben aangezien ze toch geen ritme heeft.... Nu de wintertijd is ingegaan is ze steevast nog veel vroeger wakker.
Iedereen vindt half 7 hier blijkbaar vroeg . Voor ons was dat de normale tijd (ze ligt ook wel om 19 uur in bed, misschien is dat het verschil). Vanochtend was het weer 4:30, toen 2x getroost en tussendoor wel stil, toen om 5:30 toch maar gevoed (misschien meer honger door de sprong) en toen heeft ze tot 6:30 geslapen. Als ze morgen weer zo vroeg komt, ga ik haar 1x troosten en als ze dan niet gaat/blijf slapen maar weer gewoon voeden. Is toch zo gedaan en dan kunnen we allemaal nog even lekker slapen, hopelijk .
Oh, en nu ligt ze gelukkig te slapen... thuis sliep ze dus de afgelopen dagen niet overdag. Ik heb haar nu opgehouden totdat ik haar niet meer stil kreeg.
Wij hebben er geen last van gehad, ze was zondag wel een half uurtje vroeger wakker, maar 's avonds toch op het gewone uur weer naar bed en nu is het al weer helemaal zoals voorheen.
Kind geen last van gehad, mama wel want alle klokken in huis stonden op een andere tijd (batterijen leeg, wintertijd, zomertijd....) Trouwens de tijd van het forum staat nog op zomertijd !
Voor ons is half 7 ook de normale tijd hoor, hij ligt om 19 uur in bed. Gisterenochtend was het 5 uur en niemand kon meer slapen Op het KDV kon meneertje ook niet slapen dus 's avonds total loss om 19 uur naar bedje. Vanochtend moest ik hem wakker maken om 6.30, das in tijden niet gebeurd ben benieuwd hoe het vandaag is gegaan, ik ga hem zo ophalen.
Hier gaat ie wat minder. Overdag valt het mee maar s'nachts is het drama. Vannacht werd meneer elk uur wakker en kreeg hem niet stil. Hij moest heel erg huilen het ging zelfs over op krijsen. Na lang proberen dronk ie dan aan de borsten viel weer in slaap om vervolgens na een uur weer wakker te worden. Nou had ie dit al wel een poosje maar dan 3 keer op een nacht. Erg vermoeiend als je nog 2 kinderen hebt lopen. kan dit ook zo'n sprongetje zijn en wat houd dat precies in?
Hier ging het ook prima maar ik merkte vandaag wel, toen het al vroeg donker werd, dat ze zelf al dacht dat het later was. Ook wel raar om nu met de lampen aan te eten. Haar 'jengelig'0heid kwam dan ook iets eerder. Humzzz.
Hier gaat het redelijk. Hij is van maandag op dinsdag nacht bijna ieder uur geweest Maar vanacht heeft hij ..............jaja...........doorgeslapen, jippieee. Mannetje was wel om 6 uur wakker, maar dat geeft niks. Toch een goede nacht gehad voor zijn doen. Ik hoop dat er nog heel veel zullen volgen Overdag slaapt hij trouwens prima. Dus eigenlijk gaat het steeds beter, kindje blij en mama blij Fijne dag. Liefs, mussie
Hier ging het weer ietsjes beter, het was vanochtend 5:30.... maar ze heeft zelf nog even gespeeld en gekletst tot 6 uur. Ik denk dat we op een paar dagen wel weer op 6-6:30 zitten, tenminste, dat hoop ik .
Dat zal wel het verschil zijn. Hier pas om 20.45 uur in bed en slapen... En dan sinds de wintertijd tussen 5.15 uur en 5.30 uur wakker....
eerder sliep dax ook tot laat toch suzanne? tis hier nu een paar dagen mis. ik weet niet of dat nog met de klok te maken heeft of met een sprongetje? of eindelijk dr eerstse tandje. ze was 7 uur wakker en das voor amy absurd vroeg. maar ze wou smiddags ook niet slapen. lange dag dan..
Hier gaat het opde dag prima. Maar het slapen, nou ja het door slapen is niet zo goed. Normaal sliep hij makkelijk tot 8 uur met uitschieterd half 10 maar sinds de klok terug is 6.15 auw!
precies een uur vroeger ipv half 9 half 8.. nou ja dan maar half 8 eruit he gelukkig slaapt ie na een flesje weer lekker verder tot 10 uur hihi
Hier gaat het met fases op en af. Hij heeft nu al zeker 3 tot 4 weken een fase van heel onrustig slapen en erg vroeg wakker zijn. Toevallig heeft hij vanmorgen tot maar liefst 8 uur geslapen maar ja wat wil je als je al zo lang zo slecht slaapt, moet je toch een keer bijslapen. Hij is wel hyperactief en rebels vanmorgen zeg. Als dat het resultaat is van lang slapen...? hihi Niet aangekleed willen worden, slaan naar mama, pap weigeren en ernaar slaan etc.
Joepie, vanochtend geslapen tot 6:30! Weer zoals normaal. Berna, dat is echt lekker! Eva ligt net pas in bed voor d'r slaapje . Ze slaapt nog maar 1 keer, dus ik vind het wel lekker dat het nu midden op de dag gelukt is. Suzanne, dat zal het verschil wel zijn ja. Ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat Eva over het algemeen het klokje rond slaapt. Dat ze overdag maar 1 keer slaapt vind ik niet erg, dan ben ik toch ook wakker .
Eva is trouwens al een paar dagen 'rebels'. Eten wil ze niet echt super, alleen met speeltje erbij gaat het nog, anders is het alleen maar hysterisch (nep ) huilen. Geef je een speeltje dan is er niets meer aan de hand. Slapen gaat gelukkig wel weer goed overdag. Aangekleed worden wil Eva nooit, dus ik merk geen verschil . Ze brult alles net zo hard bij elkaar als altijd... en weer het liefst staan (maar dat mag niet altijd van mij ).