Ja met wat afleiding gaat het beter maar dat lijkt me niet echt de bedoeling eigenlijk. Heb nog een keer pap geprobeerd maar weer hetzelfde. Toen een snee brood en ik heb elke hap 5 keer terug moeten duwen. Melk wilde hij helemáál niet en daar verhangt hij zich normaal voor : . Om half 11 lag hij weer in bed (was alweer een tijd in zijn ogen aan het wrijven) en na een uur slapen werd hij huilend wakker. Dat is heel lang geleden dat hij dat 's ochtends gedaan heeft. Kortom, hij is behoorlijk van slag vandaag. Wellicht speelt hem de vermoeidheid parten. Uitgerekend vandaag. Vanavond ga ik voor het eerst weer eens paardrijden en komt oma even oppassen totdat papa thuis is.... Ik wens haar veel succes.
Hier is het duidelijk het 11 maanden sprongetje, heb je daar al aan gedacht? Daarom doe ik het nu wel even met speeltje, ik ben bang dat ze zonder eten helemaal gaat spoken als ze moet slapen. Ik probeer het trouwens altijd wel eerst zonder. Als ik straks merk dat ze uit de sprong is gaan we het weer zonder speeltje doen. Maar ik merk nu gewoon heel duidelijk dat ze liever wil spelen dan slapen of eten.
Nou ik dacht dat we net verlost waren van het 46-weken sprongetje aangezien hij zeker 2 tot 3 weken al echt sprongetjesgedrag vertoonde. Daarna was hij opeens een aantal dagen weer "normaal" dus dat ok dat hebben we weer gehad. Maar zoals hij vandaag is, zo heb ik hem echt nog nooit meegemaakt.