Hallo meiden. Ik ben 12 dagen geleden gecurreteert en zou zo graag weer zwanger willen worden. Eerste ovulatie test gedaan en dit is het resultaat. . eisprong in aantocht?!
Wat erg van je miskraam Maar je ei is nog niet in aantocht. Had op mijn ovu's altijd standaard zo'n streepje. Blijven testen hij komt vanzelf
Haha, kan gebeuren! Maar sluit me helemaal aan bij Eviii. Zelf had ik ook standaard zulke streepjes, maar naarmate de eisprong nadert, werden de streepjes langzamer donkerder totdat deze even donker werden als het teststreepje. Succes meid, hopelijk deze ronde een plakbeeb voor jullie..
Wat een verdriet, een miskraam! Ik denk niet dat je ei al in aantocht is. Zelf heb ik overigens altijd zo'n streep. Ik zou nog even doortesten als ik jou was. Daarnaast: als je 12 dagen geleden gecuretteerd bent, kan een ovulatietest nog een vals beeld geven. Hoe is de streep op je zwangerschapstest? Pas als deze helemaal weg is worden je ovulatietestjes weer meer betrouwbaar.
Ik heb nooit een zwangerschapstest meer gedaan, is dat nodig? Nou ja we blijven testen en...... Iedereen alvast bedankt!
Wat zouzograag zegt klopt helemaal Eerst even kijken of de zwangerschapstest wit is anders kan je ovu test daar nog op reageren. Ik had na anderhalve week een witte test maar tot nu toe nog geen eisprong gehad, is wel uitzonderlijk zo lang. Maar de tip is dus eerst een zwangerschapstest te doen.
Zwangerschapstest gehaald, morgen kijken wat die brengt.. Bedankt voor jullie tips... En dan maar hopen dat ik snel weer "echt" mag testen maar dan positief!