zaterdag positief, nu negatief..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Noux, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Helaas heeft het nog niet zo mogen zijn voor ons.. Assistente heeft net terug gebeld. Waarschijnlijk toch een vroege miskraam, of er zaten nog hormonen van de Ovitrelle in mijn lichaam. Assistente wist ook niet dat dat in Ovitrelle zat.. normaal alleen in Pregnyl.. Balen! Nu op mijn menstruatie wachten..

Thnx voor jullie adviezen!

2. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Ahw jeetje.. en dan eerst zo'n positieve test dat hakt er wel in.
    Sterkte en hoop snel dat je zwanger mag zijn x

3. holagirl

holagirl Actief lid

3 feb 2009
    232
    0
    0
    nou,inderdaad heftig na zoo'n positieve test...
    ik duim dat de volgende poging raak is!

4. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Wat ontzettend jammer meid :( en dat na zo'n positieve cb, heel vreemd dat deze zwanger aangaf met 3hcg. Succes en veel geluk in de volgende ronde...

5. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Oh... wat een teleurstelling! Endan zeker na zo'n positieve test! Ik vind het echt vervelend voor je, zeker als ik in je banner lees welke weg je aan het bewandelen bent (IUI). Ik hoop ontzettend hard met iedereen mee dat het volgende keer raak zal zijn voor jullie!

6. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vreselijk! Wat een ontzettende domper na de positieve test :( Veel sterkte en hopelijk mag het snel raak zijn!

7. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Volgens mij is ovitrelle hetzelfde als pregnyl, met als enige verschil, dat pregnyl uit urine van zwangere vrouwen wordt gehaald en ovitrelle volledig syntetisch gemaakt wordt. Maar het is alletwee hcg en daar reageert een zwangerschapstest dus op.

Neemt niet weg dat het kut is, zeker na eerst een positieve test. Dan heb je dubbel hoop. Balen hoor. Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie.

8. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Wat gek dat de assistente dat niet weet! Want ovitrelle is kunstmatige hcg en daar reageren zwangerschapstesten dus ook op!
    Neemt niet weg dat het onwijs jammer is dat je niet zwanger bent. Hopelijk volgende ronde meer geluk!

9. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Wat een domper meid.. Sterkte, beide scenario's zijn niet leuk :(

10. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    jeetje, balen zeg :(

11. paula1984

paula1984 Niet meer actief

:( wat jammer

12. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wanneer heb je de Ovitrelle gespoten dan? Als dat twee dagen voor de inseminatie was, dan moet dat zaterdag wel uit je lichaam zijn geweest.

Ik denk dat er iets gaande is geweest en dat het helaas niet om een goede zwangerschap gaat, waardoor het HCG inmiddels weer gedaald is. Onze gyn beschouwt een HCG-waarde van minimaal 50 als een doorgaande zwangerschap. Alles wat daar beneden zit, is niet zwanger of een grote kans op een (vroege) miskraam. Een waarde beneden de 5 betekent dat je niet zwanger bent.

Doordat er wel iets gaande is geweest, kan het zijn dat je lichaam even in de war is. Het wordt soms niet meteen afgestoten, het kan iets langer duren dan bij een normale menstruatie. Daardoor ga je overtijd, maar dat wil helaas niet zeggen dat het alsnog goed zit. Je zit nu ook al 2,5 week na de IUI, dus dan had je inmiddels een goede positieve test gehad moeten hebben en een daarbij horende HCG-waarde. Ik zou er dus helaas vanuit gaan dat het niet goed zit en dat het bloedverlies nog gaat komen.

Sterkte & hopelijk de volgende ronde meer geluk!

13. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Wat erg noux hopelijk kun e nel door naar de volgende ronde.

Xxx joyce succes en sterkte

14. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    he noux ,

ik heb precies hetzelfde gehad in mei en ik ben er van overtuigd dat het een vmk is . Ik had voor die cb digital allemaal vage streepjes en toen ging ik daarmee testen positief dag erna negatief... vmk

15. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Ik denk ook dat het een vmk is..
    Ben vanmorgen 'ongesteld' geworden en veel meer last van stolsels en buikkrampen dan ik gewend ben..

We hebben nu binnenkort intake in Zwolle..ws wordt het IVF/ICSI voor ons..

16. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes allemaal!

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat verdrietig meis.. Dikke knuffel en sterkte..

Deel Deze Pagina