Vorig jaar toen ik zwanger was van Milan een mvm test gedaan met 5 weken (dat is de bovenste) En vandaag weer mvm bij 5 weken en hij knalt er vanaf (zie de onderste) Hoe kan dit verschil? Ik weet eigenlijk zeker dat ik 5 weken ben.
Hanneke de mijne ziet het zelfde er uit als jouw eerste mvm test en ik was 8 weken. Het heeft ook te maken met. De hoeveelheid hcg in je urine en welke urine je gebruikt hebt mijn ochtend urinebevatte toch weiniger hcg dan mn derde of vierde plasje danhad ik pas knaltesten
Vind de eerste eerder vrij licht! Haha! Heb ook net dezelfde test gedaan bij mvm en hij was net zo donker als de jouwe nu!
Allereerst gefeliciteerd! Ik denk dat de kleur van het streepje ligt aan de hoeveelheid hcg die je aanmaakt, Ik had het andersom, bij mijn eerste zwangerschap waren mijn testen veel duidelijker dan bij de tweede, Hoe donker de streep is zegt echter niets over 1 of 2 kindjes hoor! Ik heb dat nagevraagd aan de gynaecoloog! ik vind het ook per test verschillen hoor, Maar je bent zwanger!