Zaterdag rijden echt zo erg?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MariekeRox, 19 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

pfff dat is echt heel pittig! Inmiddels wel op de eindbestemming gearriveerd?

2. GossipGirlxoxo

Dat hebben jullie heel netjes gedaan! Gewoon een perfecte rit eigenlijk.
    Ik hoop dat onze rit ook soepel gaat. Ik verwacht het wel, doordeweekse dag en echt heel vroeg in de ochtend vertrekken. Gaan maandag vroeg naar bed en zetten 3 uur de wekker. Dan zullen we rond 4 uur wegrijden vermoed ik. Dan 980 km tot het hotel. Als we dat binnen de 12 uur doen ben ik blij. Man denkt dat het makkelijk in 9 uur te rijden is.

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Hij is leidinggevende van broodafdeling. Is echt zzwaar werk. Maar banket wil ie ook niet.
    Dat zou wel echt vet wennen zijn, mn vriend elke avond naast me op de bank, ipv in bed. :roflmao: Toen ie na zn ongeluk thuis zat die maanden, dacht ik soms wel: laat me ff met rust. :|:p

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

Ja als je dat niet gewend bent is dat wel gek haha! Maar voor hem zou het wel fijn zijn als hij het leuk vind om over te stappen gezien zijn lichamelijke toestand. Hij moet nog zo lang werken en nog hopelijk heel lang in goede lichamelijke conditie blijven (of in ieder geval zo goed mogelijk).

Liekje81 vindt dit leuk.
  5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Zeker, helemaal eens! Ik hoop ook dat het wat wordt.

6. Mindy26

Mindy26 Bekend lid

11 feb 2014
    977
    413
    63
    Vrouw
    Ja klopt hoor. Alles zat eigenlijk mee! Voor ons de eerste keer zo ver rijden en het is ons zo meegevallen. Ik denk dat dat bij jullie ook sowieso in 12 uur te doen is! Goeie reis en fijne vakantie! :cool:

7. MissXray

MissXray Niet meer actief

Pittig! Ik hoorde het hier van meer mensen. Dat ene uurtje eerder voorbij Lyon maakte echt uren verschil. Wij waren voor 12 uur al op onze bestemming . Maar goed, morgen bijkomen en genieten dan!

8. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Nou bij ons is het echt meegevallen. Zijn dus rond 3 uur vertrokken en waren om half 5 in Bordeaux. waar we dus het langst hebben gestaan. Maar onderweg een paar keer langzaam rijden maar niet vervelend. En we hadden ook nog een kind dat autoziek was :(

9. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Je moet gewoon geluk hebben denk ik. Vrienden van ons waren gisteren rond 5.30 uur bij Lyon en hebben over de laatste 100km zo'n 4 uur gedaan.

10. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    530 ‘s avonds bedoel jij denk ik dus 1730??

11. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Nee, 5.30 uur zoals ik het schrijf. In de ochtend dus. Zij gingen vrijdagavond rijden.

12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Het ging hier echt fantastisch! :thumup:
    Zaterdag 9u vertrokken vanaf Groningen, rond half 4 waren we vlakbij Parijs. Daar een stop bij een Monkey Town + avondeten en rond 19.30u gingen we verder richting Porto. De hele nacht mooi door kunnen rijden en om 11.30u lokale tijd (uur vroeger hier) waren we in Porto (totaal 2200 km). Kinderen hebben goed in de auto geslapen, geen files of andere gekkigheid onderweg. Ben zo blij! En moe! ;):roflmao:

13. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Tip voor de Italië reizigers: i.p.v. de Gotthardtunnel kan je ook in Zwitserland met de autotrein. Hoor daar goede verhalen over. Je wint geen tijd of kilometers, tenzij er een flinke file voor de tunnel staat. Wij vertrekken op zondag over 2 weken en zouden dan maandags door Zwitserland rijden, maar pakken wel de trein denk ik.

Deel Deze Pagina