De laatste weken is zaterdag echt onze uitslaapdag geworden. En dan ook echt! Hugo wordt pas wakker als hij ons hoort opstaan. En zelfs dan nog met tegenzin. Vanmorgen ben ik hem om 11:00 maar eens wakker gaan maken... De rest van de week moeten wij er natuurlijk eerder uit, dus dan wordt hij ook gewoon rond 7 wakker. Op zondag wordt hij steeds tussen 7 en 8 uur wakker terwijl wij dan ook nog niet op zijn. Vinden jullie dit niet gek? Ik vind het heerlijk hoor, één ochtend in de week écht uitslapen, maar ik vraag me af hoe het komt..... Liefs Nala
hoe het komt weet ik niet, zou het zelf denk ik niet eens meer kunnen zo lang te blijven liggen maar net wat geertje1985 al zegt geniet er nog maar van want over een paar weken is het afgelopen
We genieten er zeker nog even van En wie weet heeft de baby ook een uitslaapdag tegen de tijd dat ie een peuter is haha
oh meid geniet er nog ff van. mijn zoon van 7 en van bijna 4 jr zijn elke ochtend tussen 6 en 7uur al wakker. terwijl de jongste van 9mnd uitslaapt tot ik hem wek om 8uur
Mijn bijna 2-jarige slaapt ook in het weekend uit, soms wel tot half 10. Ik denk dat het komt doordat het dan stil is in huis en dat ie normaal toch wel wakker wordt van onze wekkers, tandenborstels, scheerapparaten, Senseo etc. Lekker van genieten zolang het kan!
ooh heeerlijk! ik weet precies waar je het over hebt. hier is het elke dag uitslaapdag. De oudste van bijna 3 slaapt tot een uur of 10 en de jongste van een half jaar moet ik om 10 uur nog wakker maken! En dat sinds de geboorte van allebei dus ik heb echt slaapkopjes. Als mijn man aan het werk is lig ik nog extra lang in bed. dan zet ik om 9 de wekker, maak alles schoon en dan begint mijn oudste wakker te worden. Als mijn man vrij is moeten we allemaal om 8 uur wakker zijn want dan wil hij naar buiten en iets leuks gaan doen! dus hier is het niet d ekids de de ouders wakker maken maar papa zelf haha!
Ja hier ook een uitslaap peuterpuber. Afgelopen zaterdag tien uur en zondag half elf wakker gemaakt (paps en mams waren al vanaf kwart voor tien wakker). Moet wel zeggen dat Jaime wat dat betreft erg op haar vader lijkt. Door de week is ze ook niet wakker te krijgen. UAh Uah zegt ze dan slapen en draait zich om en doet dr handjes op haar oren . Dat is dus wel wat lastig soms want het duurt erg lang voordat ze echt wakker is en dus gezellig is... Maar in het weekend is het ook hier genieten!
Hebben ze dat altijd al gedaan? Ik ben jaloers... Hier is het vaak 6 uur, mijn man gaat er om 6 uur uit. Hij doet heel zachtjes maar Esmee wordt een paar minuten daarna wakker. Hij zegt dat het daar niet van komt, maar ik denk zelf van wel. Misschien als hij er elke ochtend om 7 uur uit zou gaan dat Esmee ook wel tot 7 uur zou slapen...
Ja Jaime heeft altijd wel lang geslapen. De eerste maanden dat ze nog avondfles kreeg enzo niet. Of tenminste dan werd ze half zeven ofzo wakker. wij legden haar daarna meteen weer in bed, sliep ze weer lekker door! Misschien dat ze het daardoor gewend is ofzo?